Op mijn telefoon komt de melding, dat op het volgende adres 127.0.0.1 een wachtwoord staat dat te hacken is.
Dit wachtwoord heb ik zelf niet geplaatst.
Moet ik veranderen of zo laten staan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is de localhost dus puur voor het interne netwerk.
Op wat voor telefoon krijg je die melding en wanneer?
waarschijnlijk heb je een app op de iphone geïnstalleerd die een server functie heeft aan staan
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Krijg je niet meer info? 127.0.0.1 is een standaard adres dat door vrijwel elk apparaat gebruikt wordt.
Welk programma /app geeft deze melding?
Het is de localhost dus puur voor het interne netwerk.
Op wat voor telefoon krijg je die melding en wanneer?
kun je een printscreen van de melding maken
Ik gebruik een iPhone 7 en 7 plus voor mij en mijn vrouw op 1 Apple account, en weet niet meer of ik zelf iets heb gedaan op 18-9-20 , weet wel dat toen mijn Vodafone abonnement werd verlengd voor 2 jaar
Wat doe je om die bewuste pagina te openen, voer je zelf dat adres in?
waarschijnlijk heb je een app op de iphone geïnstalleerd die een server functie heeft aan staan
bedankt voor het meedenken. ga het uitzoeken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.