Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste,
Momenteel ben ik bezig met het connecten van mijn nieuwe Solis omvormer met de wifi. Ik loop echter vast bij de stap wanneer ik moet inloggen op het IP-adres in de browser 10.10.100.254. Deze opent niet en ik krijg niet de optie om in te loggen. Nu zag ik ergens voorbij komen dat dit met Ziggo te maken kan hebben, echter heb ik geen oplossing gevonden. Ik hoop dat iemand kan helpen. Alvast dank!
@tobiastheebe Ik zag toevallig van jou een reactie voorbij komen, echter is het nog niet gelukt. Wellicht dat je mij verder zou kunnen helpen. Ik hoor graag van je.
Groet, Hansi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het IP-adres 10.10.100.254 geldt alleen voor de datalogger van de omvormer en heeft niets met Ziggo te maken. Om dit adres te kunnen bereiken, moet je zijn verbonden met de SSID die de datalogger uitzendt.
Je kunt het beste deze instructies volgen.
Het IP-adres 10.10.100.254 geldt alleen voor de datalogger van de omvormer en heeft niets met Ziggo te maken. Om dit adres te kunnen bereiken, moet je zijn verbonden met de SSID die de datalogger uitzendt.
Je kunt het beste deze instructies volgen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...