Wij krijgen 1 van de 2 smartWifi pods niet werkend. We zien hem staan bij Mijn Netwerk in de SmartWifi app (met een rood uitroeptekentje) maar tijdens het actieveren krijgen wij de melding "SmartWifi pod niet gevonden". We hebben al heel veel verschillende plekken in huis geprobeerd maar nergens lukt het. Ook hebben we het modem al opnieuw opgestart en daarna pas de pods aangesloten.
Enig idee wat wij nog kunnen doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Twee nieuwe pods ontvangen en die deden het meteen 👍
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je hebt hem wel al aan kunnen melden in de app?
Omdat hij hem al wel ziet?
Werkt hij al wel?
Ze zijn aangemeld en de app ziet ze ook alleen 1 van de 2 werkt dus niet. Zie bijlagen.
Dat 1 van de 2 niet goed opgepakt wordt door de app, wil niet zeggen dat hij niet werkt, dat probleem doet zich vaker voor.
Is het lampje op de pod uit?
Zo ja, dan is hij actief, anders knippert er een lampje voorop de pod.
Het lampje licht steeds op en gaat dan weer uit.
Heb je hem al eens dicht bij het modem geprobeerd?
Ja, alle plekken al geprobeerd. Heb contact met Ziggo gehad en krijg een nieuwe pod toegestuurd, ben benieuwd.
Hai @yourithielen! Welkom op de Ziggo Community!
Erg vervelend dat je pod niet werkt, terwijl je deze nieuw hebt! Fijn om te lezen dat je al contact hebt gehad en dat je een nieuwe krijgt. Laat je ons weten hoe dat werkt?
Twee nieuwe pods ontvangen en die deden het meteen 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.