yourithielen
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

1 van de 2 SmartWifi pods werkt niet

Wij krijgen 1 van de 2 smartWifi pods niet werkend. We zien hem staan bij Mijn Netwerk in de SmartWifi app (met een rood uitroeptekentje) maar tijdens het actieveren krijgen wij de melding "SmartWifi pod niet gevonden". We hebben al heel veel verschillende plekken in huis geprobeerd maar nergens lukt het. Ook hebben we het modem al opnieuw opgestart en daarna pas de pods aangesloten.

 

Enig idee wat wij nog kunnen doen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
yourithielen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Twee nieuwe pods ontvangen en die deden het meteen 👍

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49244Posts
  • 3019Oplossingen
  • 10991Likes

Je hebt hem wel al aan kunnen melden in de app?

Omdat hij hem al wel ziet?

Werkt hij al wel?

yourithielen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ze zijn aangemeld en de app ziet ze ook alleen 1 van de 2 werkt dus niet. Zie bijlagen.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49244Posts
  • 3019Oplossingen
  • 10991Likes

Dat 1 van de 2 niet goed opgepakt wordt door de app, wil niet zeggen dat hij niet werkt, dat probleem doet zich vaker voor.

Is het lampje op de pod uit?

Zo ja, dan is hij actief, anders knippert er een lampje voorop de pod.

yourithielen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het lampje licht steeds op en gaat dan weer uit.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49244Posts
  • 3019Oplossingen
  • 10991Likes

Heb je hem al eens dicht bij het modem geprobeerd?

yourithielen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja, alle plekken al geprobeerd. Heb contact met Ziggo gehad en krijg een nieuwe pod toegestuurd, ben benieuwd.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1411Posts
  • 132Oplossingen
  • 202Likes

Hai @yourithielen! Welkom op de Ziggo Community! 

Erg vervelend dat je pod niet werkt, terwijl je deze nieuw hebt! Fijn om te lezen dat je al contact hebt gehad en dat je een nieuwe krijgt. Laat je ons weten hoe dat werkt?

yourithielen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Twee nieuwe pods ontvangen en die deden het meteen 👍

Bekijk in context

Uitgelicht topic