Ik gebruik 2 Iphones waarbij ik er 1 zo wil instellen dat als de email hierop verwijderd wordt deze alleen op dat toestel verwijderd wordt en nog wel zichtbaar blijft op de ander. nu is het zo dat als ik op een toestel een mail verwijder deze ook van de andere verwijderd wordt. Wie kan mij hiermee helpen.
Ziggo zelf ondersteund dit niet ( wel erg vreemd aangezien het mobiele abonnement en ons thuis abonnement van ziggo/vodafone is).
Bij voorbaat bedankt voor de uitleg!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Steefb schreef:Als je pop gebruikt, zit ergens in je email instellingen op je phone de instelling ''leave mail on server''.
Gebruik je imap is dat mi. niet mogelijk, dan wordt mail nl. altijd op de server bewaard, verwijderen is dan gelijk verwijderen van de server.
Wat is het verschil tussen POP en IMAP? (xs4all.nl)
Ook Ziggo heeft hier een artikel over: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/wat-is-imap
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je pop gebruikt, zit ergens in je email instellingen op je phone de instelling ''leave mail on server''.
Gebruik je imap is dat mi. niet mogelijk, dan wordt mail nl. altijd op de server bewaard, verwijderen is dan gelijk verwijderen van de server.
Met G-mail is het in ieder geval zo dat als je ergens een e-mail verwijdert, deze op alle toestellen waarop je je mailbox bekijkt, verdwijnt.
@Steefb schreef:Als je pop gebruikt, zit ergens in je email instellingen op je phone de instelling ''leave mail on server''.
Wat is het verschil tussen POP en IMAP? (xs4all.nl)
Ook Ziggo heeft hier een artikel over: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/wat-is-imap
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.