1
Vraag
2
Reacties
R.A.Grimberg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 mailadres op 2 toestellen instellen

Ik gebruik 2 Iphones waarbij ik er 1 zo wil instellen dat als de email hierop verwijderd wordt deze alleen op dat toestel verwijderd wordt en nog wel zichtbaar blijft op de ander. nu is het zo dat als ik op een toestel een mail verwijder deze ook van de andere verwijderd wordt. Wie kan mij hiermee helpen.

Ziggo zelf ondersteund dit niet ( wel erg vreemd aangezien het mobiele abonnement en ons thuis abonnement van ziggo/vodafone is).

 

Bij voorbaat bedankt voor de uitleg!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

@Steefb  schreef:

Als je pop gebruikt, zit ergens in je email instellingen op je phone de instelling ''leave mail on server''.

Gebruik je imap is dat mi. niet mogelijk, dan wordt mail nl. altijd op de server bewaard, verwijderen is dan gelijk verwijderen van de server.

 

Wat is het verschil tussen POP en IMAP? (xs4all.nl)


Ook Ziggo heeft hier een artikel over: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/wat-is-imap

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Als je pop gebruikt, zit ergens in je email instellingen op je phone de instelling ''leave mail on server''.

Gebruik je imap is dat mi. niet mogelijk, dan wordt mail nl. altijd op de server bewaard, verwijderen is dan gelijk verwijderen van de server.

 

Wat is het verschil tussen POP en IMAP? (xs4all.nl)

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Met G-mail is het in ieder geval zo dat als je ergens een e-mail verwijdert, deze op alle toestellen waarop je je mailbox bekijkt, verdwijnt. 

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

@Steefb  schreef:

Als je pop gebruikt, zit ergens in je email instellingen op je phone de instelling ''leave mail on server''.

Gebruik je imap is dat mi. niet mogelijk, dan wordt mail nl. altijd op de server bewaard, verwijderen is dan gelijk verwijderen van de server.

 

Wat is het verschil tussen POP en IMAP? (xs4all.nl)


Ook Ziggo heeft hier een artikel over: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/wat-is-imap

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic