swawili

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Uitgaande mails geblokkeerd

Goedemiddag, ik kan geen e-mails meer versturen heb alles doorlopen. Kreeg mail dat e-mail mogelijk gehackt was en heb daarna 3x de procedure doorlopen, 3x Nieuwe wachtwoorden gemaakt in mijn Ziggo en e-mailadressen, maar krijg steeds via systeembeheerder dat mail niet is verzonden. Virusscanner alles laten checken en malwarbytes gebruikt. Test mails doen het wel. Geprobeerd via Ziggo klantenservice maar telefonisch kunnen zijn niet helpen als het gaat om in en uitgaande mails. Outlook programma al een keer her geïnstalleerd kortom niets helpt .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @swawili, welkom op onze Community!

 

Ik zie dat jouw e-mailadres 3x automatisch geblokkeerd is vanwege spam. Er staan notities van deze blokkades in onze administratie op 08-02, 09-02 en 10-02. Daartussen is de blokkade dus steeds (tijdelijk) opgeheven nadat jij de procedure hebt doorlopen.

De procedure voor het opheffen van de blokkade werkt dus goed, maar de oorzaak van de spam was blijkbaar nog niet verholpen.

 

Na 10-02 zie ik geen nieuwe blokkades. Ik ben benieuwd wat de oorzaak was, heb je die kunnen vinden?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @swawili, welkom op onze Community!

 

Ik zie dat jouw e-mailadres 3x automatisch geblokkeerd is vanwege spam. Er staan notities van deze blokkades in onze administratie op 08-02, 09-02 en 10-02. Daartussen is de blokkade dus steeds (tijdelijk) opgeheven nadat jij de procedure hebt doorlopen.

De procedure voor het opheffen van de blokkade werkt dus goed, maar de oorzaak van de spam was blijkbaar nog niet verholpen.

 

Na 10-02 zie ik geen nieuwe blokkades. Ik ben benieuwd wat de oorzaak was, heb je die kunnen vinden?

Uitgelicht topic