1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jodokus

Level 7
  • 208Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Tijdstip laatste reactie in de community

Inde oude community kon ik bij een bepaald bericht in één oogopslag zien wanneer (datum en tijd) er voor het laatst op een bericht gereageerd was. Nu zie ik dat niet meer of is dat nog wel ergens te zien.

Ik moet nu eerst het bericht openklappen dan scroll ik door de reacties (In het oude forum kon ik meteen  naar de laatste reactie) en dan zie ik . Oh deze had ik al gezien.

Misschien ligt het aan mij maar ik vind het allemaal nog niet echt beter.

Als iemand goede tips heeft of kan zeggen wart ik fout doe. Dan hoor i het graag

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

U hebt helemaal gelijk en waarschijnlijk doet u niets fout ( ik kan die instelling ook niet vinden ). En zou die instelling er wel zijn, waarom deze dan niet gelijk default aanzetten. Onbegrijpelijk !!

Blijkbaar heeft iemand ( in/met hogere wijsheid ) beslist, dat het anders moet!

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Jodokus ,

Ja het forum is er niet echt beter op geworden. Klik op "mijn abonnementen" en selecteer de optie "van nieuwste naar oudste" dan krijgt men ietwat meer overzicht.

Succes.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Jodokus,

 

Goede feedback. Je ziet dit inderdaad niet in één oogopslag op dit moment. We hebben wel aangepast dat 'recent' nu niet alleen nieuwe topics bevat, maar ook nieuwe reacties. Verder kan de functie 'nieuwe reacties bovenaan' wellicht uitkomst voor je bieden, hoewel dat uiteraard ook in zijn geheel wennen zal zijn (je bent vaak geneigd automatisch naar beneden scrollen). Tot slot kan een 'abonnement' op een topic of bord je hiermee mogelijk helpen.

 

Ik heb de feedback doorgezet om te checken wat voor mogelijkheden we hier verder nog in hebben, zodra daar nieuws over is, laat ik het weten!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic