Sarie Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes

Product Managers vragenuurtje Connectivity op 26 januari

Team Connectivity. Zo heet het team van Product Managers dat zich dagelijks bezighoudt met al onze ‘connectiviteit’ producten. Van internet tot Ziggo Mail, van wifi tot Vast Bellen én Ziggo Mobiel. Een breed pakket dus.

Wil jij bijvoorbeeld meer weten over internetsnelheid, veilig internetten, wifi thuis of WifiSpots? Dan is dit je kans! In 2016 hebben we drie succesvolle Monteur vragenuurtjes gehad en één Product Managers vragenuurtje (televisie). Het is nu de beurt aan team Connectivity.

Zo werkt het…
Post je vraag als reactie onder dit topic. Probeer zo compleet mogelijk te zijn met de informatie die je geeft. Tip: voeg foto’s of video’s toe, want dat maakt het voor onze Product Managers nóg duidelijker. Komende week verzamelen we alle vragen en donderdag 26 januari beantwoorden we tussen 19.00 en 20.00 uur alle binnengekomen vragen. Uiteraard kun je in dit uur ook ‘live’ vragen stellen, of weer reageren op een reactie op je eerder gestelde vraag. De Product Managers gaan namelijk graag de interactie met je aan!

Even voor de duidelijkheid…
Over de toekomst van onze producten en diensten kunnen de Product Managers niet veel zeggen, behalve dat er continu gewerkt wordt aan vernieuwing en verbetering. Het heeft dus niet zoveel zin om bijvoorbeeld vragen te stellen over welke nieuwe diensten we binnenkort gaan lanceren. Wel zijn de Product Managers erg geïnteresseerd in jullie ideeën en feedback rondom onze producten én horen ze graag welke ontwikkelingen jullie zouden waarderen. Hierover gaan ze graag met je in gesprek tijdens het vragenuurtje.
79 Reacties 79
FredSr

Level 9
  • 270Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Goede zaak dit!

Ik zou het bijvoorbeeld toejuichen als je binnen je huidige pakket gewoon je internetsnelheid zou kunnen veranderen, in dit geval verhogen. Zonder dat dit tot gevolg heeft, dat je een heel nieuw pakket krijgt. Dus gewoon binnen je pakket kunnen muteren. Dat e.e.a. gevolg voor de maandprijs heeft lijkt mij logisch.
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes
Idd Dat zou ik ook wel willen hogere internet binnen je huidige pakket goed idee!!
Zonder extra hoge kosten blijf hetzelfde betalen en dan iets hoger van 40 mbit tot 60mbit of 80 mbit of zo
edo h.

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik zou het ook toejuichen als er een goedkoper pakket op de markt komt. anders vrees ik dat ik in de nabije toekomst het niet meer kan betalen:
internet + tv. + mobiel bellen kosten me nu meer dan 60 euro per maand.
wie weet welke alternatieven er zijn?
pbi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ziggo go hehe eindelijk tv op de pc zonder extra programmatuur met firefox en meer wat steeds onderbrekingen geeft of gewoon stopt halverwege de film of net voor het einde. Frusty.
Nu een directe verbinding ennnn afgelopen week, terug van vakantie, terugkijken zonder kosten.
Hardstikke fijn zonder al dat te betalen on demand gedoe. Inderdaad, tis al duur zat zo.
Wel een nadeeltje: In het buitenland kreeg ik geen verbinding om het nieuws te bekijken en ik kan niet opnemen. Toch benieuwd naar een uitleg waarom dat niet werkt.
Imade

Level 1
  • 150Posts
  • 1Oplossingen
  • 23Likes
Hier dan 2 vragen;

Wanneer wordt die onveilige lekke buggy silverlight uit ziggogo.tv gesloopt?

Wanneer komt er een apple TV 4 app?
Kijken met de decoder is namelijk voor steeds meer mensen verleden tijd.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Imade wrote:
Hier dan 2 vragen;

Wanneer wordt die onveilige lekke buggy silverlight uit ziggogo.tv gesloopt?

Wanneer komt er een apple TV 4 app?
Kijken met de decoder is namelijk voor steeds meer mensen verleden tijd.

Vandaar dat Ziggo zo hard aan de weg timmert met de HZN:?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Ik heb deze vraag ook al op de achtergrond gevraagd, maar bij deze ook maar hier even.

Ziggo movie en serie xl: het film aanbod met meer dan de helft vermiderd! En hbo slechts 45 films. Velen voelen dit aan dat dit geen verbetering is. Eerder een achteruit gang. En met gevolg dat velen de prijsverhoging die bij sommige met 2 euro per april omhoog gaat zeer onterecht vinden! Ik kan dit wel begrijpen:(
Verwijderd account
Niet van toepassing
pbi wrote:
Ziggo go hehe eindelijk tv op de pc zonder extra programmatuur met firefox en meer wat steeds onderbrekingen geeft of gewoon stopt halverwege de film of net voor het einde. Frusty.
Nu een directe verbinding ennnn afgelopen week, terug van vakantie, terugkijken zonder kosten.
Hardstikke fijn zonder al dat te betalen on demand gedoe. Inderdaad, tis al duur zat zo.
Wel een nadeeltje: In het buitenland kreeg ik geen verbinding om het nieuws te bekijken en ik kan niet opnemen. Toch benieuwd naar een uitleg waarom dat niet werkt.


Heeft te maken met rechten...
pauldaytona

Level 5
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
In deze tijd van telefoons, tablets en andere dingen met internet is het vreemd dat de focus steeds meer op tv kijken bij de ouderwetse tv wordt gelegd. Met graag als het aan Ziggo ligt een Ziggo kastje of Horizon box.
Ik denk dat de focus juist meer op tv kijken op alle mogelijke apparaten zou moeten liggen. Je betaald een abonnement, daarmee betaal je voor toegang tot internet en TV zenders volgens een gekozen zender pakket. Welk device moet niet meer uitmaken.

Wat mist er?
De toegang tot het pakket kan net zo goed zonder Ziggo kastje of Horizon box. Waarom een CI kaart nodig die alles vertraagt? De free to air HD zenders werken prima zonder extra hardware, dan kan de rest ook.
De ziggo go app is in potentie een mooi ding, maar nog steeds Silverlight nodig, op een android telefoon /tablet start ie gefixeerd in portrait mode, vroeger niet waarom? En als er een reden is, waarom dan niet instelbaar?

Waarom is chromecast functionaliteit geblokkeerd voor de Ziggo Go App? Laat de gebruiker lekker zelf bepalen wat en hoe ie gebruikt ipv alles dicht te zetten.

Uitbreiding replay TV met in ieder geval de belgische publieke omroep? Hoewel BBC ook mooi zou zijn.

Paul
lburg

Level 2
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zou het toejuichen als de Ziggo GO app wél de op de mediabox opgeslagen tv uitzendingen kan vertonen. Ook zou replay of uberhaupt gemiste uitzendingen via de Ziggo GO app naar de chromecast gestuurd moeten kunnen worden. Dit scheelt een hoop gedoe met die mediaboxen waar sowieso een beter alternatief voor moet komen want de traagheid én energieverbruik is niet meer van deze tijd. (De Horizon mediabox gebruikers interface vind ik overigens ook niet heel intuitief).

Mvg, Huig
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Beste product managers,

Hoe ziet de quality assurance & control er bij Ziggo uit voor modems en firmware? (focus lijkt meer op kosten besparing te liggen, dan stabiliteit en veiligheid) (modems met internationaal veel problemen blijven uitgeleverd worden)

Waarom heeft Ziggo zo veel moeite met een correcte implementatie van IPv6?

Sinds 2007 is volgens mijn interpretatie verplicht dat ISP modem's volledig vervangbaar moeten zijn door Eigen modems, Dit is nog steeds niet het geval en nu is er eind 2016 een verduidelijking gekomen met de komst van "Besluit van 12 december 2016, houdende regels inzake eindapparaten ter implementatie van richtlijn 2008/63/EG (Besluit eindapparaten)" hier wordt specifiek gemeld dat ook Docsis modems volledig vervangbaar moeten zijn. Waarom verzet Ziggo zich hier zo fel tegen? (De optie moet bestaan, ik zeg niet dat elke klant verplicht eigen hardware moet aanschaffen aangezien dat voor velen fout gaat) In verschillende landen gaat dit gewoon goed.

Zou de uploadsnelheid verder omhoog kunnen, men werkt steeds meer met cloud based services en remote back-ups.

Zou DNS veranderen weer standaard in het modem opgenomen kunnen worden ivm veiligheid (filter beheer en extra opties) en stabiliteit, ook handig aangezien de Ziggo DNS storingen dan gemakkelijk.

Waarom loopt "Internetbeveiliging van Ziggo" builds niet synchroon met die van de leverancier?

Kan ik ook vragen stellen over Horizon App, Horizon Media box of moet ik wachten tot het product managers TV weer voorbij komt?

Voorlopig zijn dit ze.

MVG
Verwijderd account
Niet van toepassing
Het lijkt me een aardig idee dat als er een interne storing is bijv upcmail - ziggo mail conversie dat de klant hierover ingelicht wordt ipv latere constatering dat een account plotseling niet meer werkt.
Verder lijkt het me een aardig idee om wanneer een beloofde bautrate niet voor bijv 80% van 100% gehaald wordt de abonnementskosten eveneens te verlagen voor een internetverbinding.
calcheung

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou graag begeleiding willen hebben met betrekking tot het openen van poorten in modem. Doormiddel van portforwarding kan ik via app de camerabeelden van op camera bekijken. Ik heb de instellingen toegevoegd die ik zelf heb opgevoerd maar is nog steeds niet goed. Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Niemand bij Ziggo heeft expertise hierover.
Guus54

Level 4
  • 36Posts
  • 3Oplossingen
  • 12Likes
Kreeg een mail van ziggo in januari met aanbieding voor foxsport compleet €12.50 per maand, niemand bij ziggo kende die actie??!!!.
Heb de email nog ps geen pishing
R.Kats

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
de laatste week is mijn internet (bekabeld) weer zo traag als... de enige speedtest die zegt dat ik 150 Mbps binnen krijg is ziggo zelf! alle anderen incluis ookla geven rond de 20 Mbps aan. dit speelt sinds de overname. monteurs geweest enz. en soms is het ok maar de laatste tijd.... om ziek van te worden! maar wel elke maand afschrijven.
en op computer en tablet tv kijken is ook niet waar! niet als je os iets anders dan windhoos of osx.
wilma54

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sarie Ziggo wrote:
Team Connectivity. Zo heet het team van Product Managers dat zich dagelijks bezighoudt met al onze ‘connectiviteit’ producten. Van internet tot Ziggo Mail, van wifi tot Vast Bellen én Ziggo Mobiel. Een breed pakket dus.

Wil jij bijvoorbeeld meer weten over internetsnelheid, veilig internetten, wifi thuis of WifiSpots? Dan is dit je kans! In 2016 hebben we drie succesvolle Monteur vragenuurtjes gehad en één Product Managers vragenuurtje (televisie). Het is nu de beurt aan team Connectivity.

Zo werkt het…
Post je vraag als reactie onder dit topic. Probeer zo compleet mogelijk te zijn met de informatie die je geeft. Tip: voeg foto’s of video’s toe, want dat maakt het voor onze Product Managers nóg duidelijker. Komende week verzamelen we alle vragen en donderdag 26 januari beantwoorden we tussen 19.00 en 20.00 uur alle binnengekomen vragen. Uiteraard kun je in dit uur ook ‘live’ vragen stellen, of weer reageren op een reactie op je eerder gestelde vraag. De Product Managers gaan namelijk graag de interactie met je aan!

Even voor de duidelijkheid…
Over de toekomst van onze producten en diensten kunnen de Product Managers niet veel zeggen, behalve dat er continu gewerkt wordt aan vernieuwing en verbetering. Het heeft dus niet zoveel zin om bijvoorbeeld vragen te stellen over welke nieuwe diensten we binnenkort gaan lanceren. Wel zijn de Product Managers erg geïnteresseerd in jullie ideeën en feedback rondom onze producten én horen ze graag welke ontwikkelingen jullie zouden waarderen. Hierover gaan ze graag met je in gesprek tijdens het vragenuurtje.
Yomade

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de een of andere manier kan ik mijn e-mail in ziggo niet meer gebruiken. Ik heb dit opgelost door alles door te linken naar mijn g-mail account zodat ik mijn mail daar op binnen krijg. Graag verneem ik wat er gebeurd is met mijn ziggo mailaccount. Ik gebruik ziggo dus niet meer omdat het niet werkt. Mijn mail adres is yolan.heering@ziggo.nl jullie antwoord zal ik daarop zien. Ik bel niet met jullie, ik zit oneindig in de wacht... duurt mij te lang. Mvrgr. Yolan Heering
Gaiti

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
mijn iphone 6s heeft overal verbinding met wifi, behalve thuis sinds 2 weken.
Alle andere apparaten met draadloze verbinding (telefoons, tablets) kunnen wel gewoon verbinding maken.
Ik krijg op mijn telefoon de melding dat het wachtwoord onjuist is, terwijl ik wel het goede wachtwoord heb ingevuld.
De router is een Ubee EVW321B van Ziggo.

Nu heb ik op internet een aantal mensen met hetzelfde probleem gevonden, daar werden de volgende oplossingen gegeven:
- Netwerk vergeten op telefoon en telefoon opnieuw starten (gedaan, maar geen effect)
- SSID veranderen (gedaan, maar geen effect)
- WPA2 beveiliging even uitschakelen (gedaan, maar kreeg toen melding: geen verbinding mogelijk)
- Wachtwoord typen in notities en vervolgens kopiëren plakken (gedaan, melding: verkeerd wachtwoord)
- Kanaal van router veranderen naar 1 en 6 (gedaan, geen effect)
- Veranderen van DCHP startadres van 192.168.178.1 naar 192.168.178.9 (gedaan geen effect)

De laatste stap is de oplossing voor de mensen op het forum die met hetzelfde probleem zaten, maar bij mij heeft dit ook niet gewerkt.
Alle andere apparaten hadden bij alle stappen wèl gewoon verbinding.

Heb jij enig idee waardoor dit probleem is ontstaan en hoe ik dit zou kunnen oplossen?
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes
wanneer wordt de ziggo go app gerepareerd.
Hier twee ipadsin huis maar helaas geen beeld.
zwart scherm met een zandloper .....veel betalen maar weinig terug.
115 euro per maand daar mag je toch iets van verwachten.
En ik ben niet de enigste met dit probleem.:?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic