1
Vraag
2
Reacties
Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

Problemen met aangemeld blijven

Hallo,

Nadat ik Microsoft Edge afgesloten heb, moet ik mij de volgende keer weer aanmelden, ondanks het feit dat ik heb aangegeven dat ik aangemeld wil blijven bij de community.

Herkennen meer mensen dit probleem?

Zo ja, hoe hebt u dit opgelost?

(Dit probleem komt zowel voor bij de Ziggo als Vodafone community.)

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen allemaal @Blauwvinger  @Ad Arnhem  @AoxoMoxoA @Marco 1965 
Erg jammer te moeten lezen dat jullie allemaal hetzelfde probleem ervaren met het inloggen en onthouden van de gegevens. Helaas ervaren wij hier hetzelfde. We hebben dit snel doorgezet en de oorzaak wordt zo snel mogelijk onderzocht en opgelost. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes

Hier min of meer hetzelfde. 

Ik heb ingelogd via 'Snel inloggen met Mijn Ziggo' en daarbij heb ik aangevinkt dat mijn 'Login' onthouden moet worden.

 

Bij het volgende bezoek ben ik niet aangemeld. Bij het op dezelfde manier inloggen is alleen mijn gebruikersnaam onthouden.

Kennelijk moet ik a) me telkens opnieuw aanmelden en is b) gebruikersnaam hetzelfde als 'login', want alleen dat wordt onthouden.

Dit is als regelmatige bezoeker van de community zeer lastig.

Ik hoop dat hier snel wat aan gaat veranderen.

Marco 1965

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zodra je aangemeld bent,je wilt iets instellen zoals bijvoorbeeld een andere avatar,kom je terug op de startpagina en moet je opnieuw aanmelden!

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes

Oh ja,

Het ongemak is deels te voorkomen, door de browser waarmee je de community heb bezocht niet af te sluiten. Hierdoor blijf je min of meer ingelogd. Ik heb nog geen idee voor hoe lang dat werkt. Voor een half uur werkt dat zeker wel denk ik, maar voor hoeveel langer weet ik dus. Misschien wel tot het moment dat je je browser afsluit, al is dat bijv. 24 uur.

Overigens mijn ervaringen zijn in de context van een Windows Desktop. Op andere apparaten kan de ervaring anders zijn.

Blauwvinger
Topicstarter
Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

@AoxoMoxoA  Die ervaring heb ik ook.

Maar om nu de browser geopend te laten alleen voor de communities gaat wel wat ver.

Graag de oude goed werkende optie van het aangemeld blijven in ere herstellen!

 

 

 

 

 

Ad Arnhem

Level 6
  • 120Posts
  • 5Oplossingen
  • 55Likes

Ik meld mij aan met mijn ziggo account maar zie geen optie om ingelogd te blijven wanneer ik afsluit. Dit zou wel mogelijk moeten zijn volgens de "bijsluiter"! 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen allemaal @Blauwvinger  @Ad Arnhem  @AoxoMoxoA @Marco 1965 
Erg jammer te moeten lezen dat jullie allemaal hetzelfde probleem ervaren met het inloggen en onthouden van de gegevens. Helaas ervaren wij hier hetzelfde. We hebben dit snel doorgezet en de oorzaak wordt zo snel mogelijk onderzocht en opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic