1
Vraag
2
Reageer en help mee
Bigpapa

Level 10
  • 483Posts
  • 4Oplossingen
  • 217Likes

Nieuw uiterlijk van het forum

Wil even mijn ongenoegen uiten over het vernieuwde community/forum uiterlijk. Wat een drama om een bericht te lezen. Je gaat naar het begin van een onderwerp, als het onderwerp uit 300 berichten bestaat dan moet je constant op de knop "meer antwoorden weergeven"drukken. Waarom niet gewoon als vroeger direct naar een pagina, of naar het einde van het onderwerp te gaan. 

 

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

mee eens het is echt onoverzichtelijk 

ook quoten is een gemis nu reageer je op een reactie maar als een ander daarna een nieuwe reactie plaats daar woord weer op

gereageerd daarna plaats iemand weer boven aan een reactie op een reactie dan is het moeilijk om te zien welke reactie nieuwe is en welke oud en moet je eigelijk alle reacties nog eens nalopen

vuurvreter63

Level 10
  • 433Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ja het is inderdaad een drama dit nieuwe forum.

Bigpapa
Topicstarter
Level 10
  • 483Posts
  • 4Oplossingen
  • 217Likes

De moderators reageren hier niet op, dan neem ik aan dat zij het ook niet een verbetering vinden. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Bigpapa,

 

Allereerst sorry voor de late reactie. We lopen door de verhuizing helaas iets achter. Dat is dus ook direct een antwoord op je laatste vraag 😉 We reageren bijna altijd wel, soms iets later. En om daar op door te gaan: Ik vind het zeker een verbetering. Er zijn veel zaken die moeten wennen en uiteraard loopt er ook een aantal dingen die beter moeten. 

 

Daarmee wil ik je ook direct wijzen op dit verzameltopic daarover, maar daar komen we direct bij je eerste punt uit: Veel berichten zonder navigatiemogelijkheden. Dat klopt en zijn we op dit moment aan het onderzoeken. Zodra een bericht een 'blogpost' is (zoals deze) is de structuur anders; daar kun je wel per pagina navigeren. We zijn op de hoogte van vooral de grote topics waarbij het nu een probleem is dat dit niet kan. Als tijdelijke workaround kun je van nieuw naar oud sorteren.

 

 

ook quoten is een gemis

Snap ik. Dat gaat nu ook anders, we hopen dat het 'reageren op reageren' dit gedeeltelijk kan overnemen. Persoonlijk gebruik ik er twee andere manieren ervoor, maar dat kost wel iets meer tijd. Zoals de quote-knop wel aanhalen, maar vervolgens het bericht wijzigen of de tekst kopieren en schuin drukken.

 

Zoals gezegd: Er lopen nog zaken die beter moeten, maar ik hoop dat een deel ook gewenning zal zijn voor je. Andere feedback is natuurlijk ook altijd welkom, daarvoor raad ik aan het in het eerder genoemde topic te plaatsen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic