Ja, het was gewoon een heel irritante gozer lekker doordrukken en vooral niet luisteren, zo iemand had ik jaren geleden over de vloer notabene....ik vind het vreemd dat er binnen Ziggo een soort kannibalisme heerst en dat iemand mij niet duidelijk kan maken wat precies het voordeel voor mij is om naar Ziggo zakelijk over te stappen, behalve dat ik een half jaar gratis kreeg. Dus simpel als ik ben zei ik: stuur me dan even een half jaar geen rekening dat is hetzelfde volgens mij.
Nee dus.
En die monteur dat moet je DIRCT melden in een gesprek en niet achteraf gaan opvoeren als soort extra kosten.
Mijn internet was heel instabiel, ik kreeg toen een Fritz!box, dat hiel enigszins maar in januari was mn vaste telefoonlijn een maand weg...dat zou een hack geweest kunnen zijn, want ik kreeg soms meerdere sms'jes van Ziggo zogenaamd dat het probleem dan en dan opgelost zou zijn.
Maar toen ik daarover belde was het eerste wat gezegd werd: het ligt niet aan je modem. Toek ik zei dat ik die monteur niet ging betalen lag het opeens wel aan mn modem schijnbaar, want ik kreeg een nieuwe (had een UBee van >10 jaar oud).
het is allemaal heel erg warrig wat Ziggo doet en daar houd ik niet van. Ze moeten zorgen voor een stabiele internetverbinding. Ik ga nu even kritisch evalueren hoe dit nieuwe modem ic met mn Fritz! werkt...
groetjes, Blim