blim

Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mijn Ziggo

ik word net gebeld door een of andere idioot van Ziggo zakelijk die zegt dat ik Ziggo een half jaar gratis krijg maar wel over moet gaan op Ziggo zakelijk. wat ik vervolgens moet betalen is mij niet duidelijk. Blijkbaar zitten jullie intern met jezelf te concurreren en word ik als klant lastig gevalen door mensen van Ziggo zakelijk met een vreselijk onduidelijk verhaal. Ik zeg: oke stuur me dan gewoon een half jaar geen rekening klaar toch? ja toen was het snel klaar. Jullie kopen blijkbaar bestanden van de Kvk en gaan iedereen bellen die daar op staat. Ik heb tijdje geleden een nieuw modem gekregen, want ik had continu slecht signaal/uitval, ook via mn Fritzibox. Toen bleek ook al dat jullie me een monteur langs wilden sturen die ik moest gaan betalen. Jullie moeten als ZIGGO een kwalitatief goede dienst leveren en mensen niet lastig vallen. Zeker niet met Ziggo zakelijk, wat een amateurs. Als jullie dat niet kunnen moet je wat anders gaan doen.  De neiging om de klant overal voor op te laten draaien ruikt naar machtsmisbruik en manipulatie. Jullie medewerker die mij indertijd gratis de FRitzibox stuurde vanwege een slecht signaal was de laatste normale servicegerichte persoon die ik bij jullie gesproken heb. Doe er wat mee!!!!

have a nice day.

7 Reacties 7
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

weet je wel zeker dat je gebeld werd door ziggo ?

klinkt als een oplichter die achter je gegevens probeert te komen

ook lijkt het mijn sterk dag ziggo een ziggo zakelijk pakket een half jaar gratis aanbied

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @blim en een warm welkom op de Community! De reden van je bezoek en jouw bericht is minder fraai. Bijzonder merkwaardig en ontzettend naar dat dit gesprek heeft plaatsgevonden. Het is meer dan logisch dat je hier niet over te spreken bent! 

Eerlijkheidshalve moet ik je zeggen dat ik niet de aanbiedingen van Ziggo Zakelijk ken, anders dan genoemd op de website. Op dit platform weten we wél alle ins en outs van particuliere aansluitingen. Wat er precies klopt van zijn voorstel, is dan ook lastig te zeggen. Mocht je in de toekomst niet meer benaderd willen worden voor commerciële doeleinden, vul dan zeker dit formulier in. Dat recht heb je.

Als er nog problemen zijn met je particuliere aansluiting, laat het ons gerust weten. Iedereen zit voor je klaar en denken graag met je mee :-)!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Toen bleek ook al dat jullie me een monteur langs wilden sturen die ik moest gaan betalen."

 

In de mail staat of in een gesprek wordt grofweg gemeld dat wat onder Ziggo valt voor Ziggo is en als het aan je eigen aansluitingen ligt dit € 50,00 kan gaan kosten.

blim
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja, het was gewoon een heel irritante gozer lekker doordrukken en vooral niet luisteren, zo iemand had ik jaren geleden over de vloer notabene....ik vind het vreemd dat er binnen Ziggo een soort kannibalisme heerst en dat iemand mij niet duidelijk kan maken wat precies het voordeel voor mij is om naar Ziggo zakelijk over te stappen, behalve dat ik een half jaar gratis kreeg. Dus simpel als ik ben zei ik: stuur me dan even een half jaar geen rekening dat is hetzelfde volgens mij.

Nee dus.

En die monteur dat moet je DIRCT melden in een gesprek en niet achteraf gaan opvoeren als soort extra kosten.

Mijn internet was heel instabiel, ik kreeg toen een Fritz!box, dat hiel enigszins maar in januari was mn vaste telefoonlijn een maand weg...dat zou een hack geweest kunnen zijn, want ik kreeg soms meerdere sms'jes van Ziggo zogenaamd dat het probleem dan en dan opgelost zou zijn.

Maar toen ik daarover belde was het eerste wat gezegd werd: het ligt niet aan je modem. Toek ik zei dat ik die monteur niet ging betalen lag het opeens wel aan mn modem schijnbaar, want ik kreeg een nieuwe (had een UBee van >10 jaar oud).

het is allemaal heel erg warrig wat Ziggo doet en daar houd ik niet van. Ze moeten zorgen voor een stabiele internetverbinding. Ik ga nu even kritisch evalueren hoe dit nieuwe modem ic met mn Fritz! werkt...

groetjes, Blim

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @blim,

Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is en een nare smaak geeft. Ik zal je feedback dan ook intern doorgeven! Dankjewel dat je de moeite neemt om jouw ervaring met ons te delen.
Hier kunnen wij weer van leren!

Gelukkig lees ik ook dat er een nieuw modem is gestuurd. Ik ben heel erg benieuwd of het nieuwe modem heeft geholpen en de verbinding stabiel is.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

blim
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

het nieuwe modem is stabieler dan het oude, dat is een verbetering. Of het echt goed werkt moet je mijn vriendin vragen, die is veel kritischer dan ik ben!! De tv verbinding gaat wel redelijk vaak in de bufferstand, dat is niet goed voor haar humeur......

groetjes, blim

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, ook voor je TV, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Uitgelicht topic