Langdurige storing - vergoeding

Gisteren is er op mij adres een langdurige storing geweest. vanaf 16.00 uur na ver na middernacht totaal geen signaal. Geen tv, internet en telefoon. Hoe wordt dit gecompenseerd?

Paul S
Liefhebber
  • 97Reacties
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hi @Paul S

Ah, wat naar om te lezen dat er bij sprake was van een netwerkstoring. Ik ben in ieder geval blij dat de storing inmiddels is opgelost. In geval van een netwerkstoring heb je recht op een vergoeding volgens het Garantieplan. Ik heb de vergoeding gelijk voor je in orde gemaakt. Dit betreft een bedrag van € 4,33 (1/30*64,95*2). Dit bedrag wordt verminderd op de eerstvolgende factuur. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes
3 Reacties 3

Onderstaand enige uitleg over compensatie en hoe deze aan te vragen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/compensatie

Je kunt ook wachten tot een moderator langs dit topic komt en het voor je regelt. Zorg in dat geval dat postcode en huisnummer in je profiel staan.

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5134Reacties
  • 214Oplossingen
  • 1777Likes

Hi @Paul S

Ah, wat naar om te lezen dat er bij sprake was van een netwerkstoring. Ik ben in ieder geval blij dat de storing inmiddels is opgelost. In geval van een netwerkstoring heb je recht op een vergoeding volgens het Garantieplan. Ik heb de vergoeding gelijk voor je in orde gemaakt. Dit betreft een bedrag van € 4,33 (1/30*64,95*2). Dit bedrag wordt verminderd op de eerstvolgende factuur. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

De storing is inmiddels opgelost, maar dat was pas ver na middernacht. Meer dan 8 uur voordat de storing is verholpen, is echt te lang, veel te lang!!

Paul S
topicstarter
Liefhebber
  • 97Reacties
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Uitgelicht topic