Verwijderd account
Niet van toepassing

Inloggen op ziggo Lab

Het lukt me niet om in te loggen. Mijn gebruikersnaam is al gekoppeld aan een ziggo account. Ik ben al jaren tester. Als ik vervolgens kies voor snel inloggen met mijn ziggo account krijg ik de melding dat ik mijn profiel in 2 minuten moet aanvullen. Hier gaat het mis. 

 

Ik geef mijn gebruikersnaam in en vervolgens mijn emailadres. En dan zegt ie dat gebruikersnaam al gekoppeld is met mijn email.

 

Ben ik nu al mijn instellingen kwijt ?????? Ik wil graag tester blijven !!!

8 Reacties 8
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Ik heb onderstaande tekst voor je gekopieerd vanuit de help pagina van het vernieuwde Ziggo Community:

 

Mijn wachtwoord werkt niet of ben ik vergeten. Wat moet ik nu doen?

In onderstaande gevallen werkt je wachtwoord niet meer.

Je dient een nieuw wachtwoord in te stellen als je voldoet aan deze voorwaarden:


  • Je Community account is vóór 25 januari 2021 aangemaakt
  • Én je Community account is niet aan Mijn Ziggo gekoppeld



Ben je je wachtwoord vergeten?
Dat kan gebeuren! Stel dan een nieuw wachtwoord in, zodat je weer kan inloggen op de community.


Een nieuw wachtwoord instellen doe je als volgt:

  1. Klik op Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? onder aan de pagina.
  2. Voer het e-mailadres in waarmee je je hebt geregistreerd en klik op Wachtwoord opnieuw instellen.
  3. We sturen je een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Dat werkt dus niet. Dan krijg ik dat koppelen niet mogelijk is.

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

@MaxH 

Waarschijnlijk verliep de koppeling bij mij zonder probleem, omdat mijn community account was (en is) gekoppeld aan Mijn Ziggo.

 

Damandan

Level 10
  • 418Posts
  • 1Oplossingen
  • 220Likes

Hier hetzelfde. Ik kan alleen nog maar inloggen met mijn Mijn Ziggo account.

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Lijkt mij relevant dat @Alex zich als Community developer gaat buigen over dit probleem.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Ditzelfde speelde ook al op het oude forum na de samenvoeging met Vodafone. Nu is het helemaal een rommeltje geworden.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Verwijderd account,

 

Allereerst sorry voor de late reactie. Er waren aan het begin wat issues met het inloggen, maar dat is inmiddels opgelost. @Zeeburgia geeft al aan dat er wel een nieuw wachtwoord nodig is. Hoe staat het er op dit moment voor? Hopelijk is het je intussen gelukt om in te loggen met het juiste account?

 

@MaxH jij bent ook op dit moment ingelogd toch? Of begrijp ik je verkeerd?

 

 

Lijkt mij relevant dat @Alex Z zich als Community developer gaat buigen over dit probleem.

De rol van developer heeft even korte tijd verkeerd bij mij gestaan, maar uiteraard nemen we wel alle feedback mee naar de juiste partijen/personen 🙂

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

@MaxHjij bent ook op dit moment ingelogd toch? Of begrijp ik je verkeerd?

 

Toen(woensdag) en nu ja. Alleen mogelijk via Snel inloggen met Mijn Ziggo. Met gebruikersnaam kan niet meer omdat accounts gekoppeld zijn. Is ook al erkend door andere mods en er zal/zou naar gekeken worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic