Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Via Mijn Ziggo inloggen

Ik kan er geen touw meer aan vast knopen. Het inloggen op de community gaat nu via mijn Ziggo, maar waarom moet ik soms, niet altijd een code die ik ontvang per SMS, invullen en soms niet? Waarom kom ik de ene keer in de community terecht en de de andere keer in mijn Ziggo? 

Waarom kan ik niet ingelogd blijven?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor de feedback!
 

Er is inmiddels een release aan verbeteringen geïmplementeerd binnen de vernieuwde Community. De belangrijkste is dat de knop "Ingelogd blijven" voor Mijn Ziggo en Mijn Vodafone is toegevoegd. We hebben deze feature met een snelvaart ontwikkeld. Hiermee blijf je ingelogd op de Community's. We hebben hier ons algemene privacy beleid op toegepast zodat jouw gegevens op je Mijn-omgeving goed beschermt blijven. Daarom word je na x minuten op Mijn Ziggo of Mijn Vodafone automatisch uitgelogd, maar blijf je wel ingelogd op de Community.

Bekijk in context

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Huh? 🤔 een dubbele stap via sms? 

Je kan als ik het goed lees niet achterhalen wat het ontvangen van die sms veroorzaakt?

 

Het plots in de Mijn Ziggo omgeving uitkomen had ik gister ook, dat wijt ik aan een interne foute afhandeling, het systeem wist blijkbaar niet dat ik naar de community wou.

 

Dat laatste het ingelogd blijven is de hamvraag, als de verplichte koppeling met Mijn Ziggo overboord kan worden gegooid zal het ingelogd blijven weer werken verwacht ik.

 

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Er zit verschil in de 2 Mijn Ziggo inlogpagina's. Niet in uiterlijk of URL. Wil je via Mijn Ziggo in de community inloggen, dan moet je eerst naar de community inlogpagina en daarna naar Versneld Mijn Ziggo. Heb je bv al je cookies en geschiedenis gewist, en dan naar Mijn Ziggo(bv via Favorieten in je browser), dan kom je in je normale Mijn Ziggo. Ergens ziet Mijn Ziggo waar je vandaan komt(browser technisch 😉).

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Daarom moet deze koppeling weg, net zo goed dat deze weg moet om bij Ziggo Go aan te melden. Feitelijk kan nu enkel de contracthouder van de community gebruikmaken. 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor de feedback!
 

Er is inmiddels een release aan verbeteringen geïmplementeerd binnen de vernieuwde Community. De belangrijkste is dat de knop "Ingelogd blijven" voor Mijn Ziggo en Mijn Vodafone is toegevoegd. We hebben deze feature met een snelvaart ontwikkeld. Hiermee blijf je ingelogd op de Community's. We hebben hier ons algemene privacy beleid op toegepast zodat jouw gegevens op je Mijn-omgeving goed beschermt blijven. Daarom word je na x minuten op Mijn Ziggo of Mijn Vodafone automatisch uitgelogd, maar blijf je wel ingelogd op de Community.

Uitgelicht topic