Hi @yellowfever! Jammer dat het tot dusver niet heeft mogen baten en dat er nog geen oplossing is ondanks verwoede pogingen. Inmiddels is het al een tijdrovend klusje 😞
Ik lees dat je continu tegen foutcode 0x80004005 aanloopt. Zelf ben ik niet bekend met deze specifieke foutcode maar ik heb online nog even gespeurd en lees dat het ook te maken kan hebben met je antivirusprogramma (misschien heb je er twee?) of dat je gebruik maakt van een ongeldige Windows-versie.
Als je gebruikt maakt van meerdere antivirusprogramma's is mijn advies ze allemaal te verwijderen op eentje na. Meerdere antivirusprogramma's tegelijkertijd kunnen zorgen voor problemen. Als je gebruik maakt van een ongeldige Windows-versie is mijn advies uiteraard om een geldige versie te verkrijgen.
Hier vind je overigens nog een topic op het forum van onze collega's bij KPN over exact hetzelfde probleem. Ik zie dat de topicstarter daar uiteindelijk geswitched is naar Outlook als mailprogramma omdat het niet opgelost kon worden (zelfs niet na een herinstallatie van Windows). Hardnekkig is het dus zeker..