willemsedj

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Email bevestiging ontvangen na een bestelling

Gisteren een kastje besteld voor de radio, echter tot op heden geen Email bevestiging ontvangen na een bestelling.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @willemsedj
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat je al met één van mijn collega's hebt gesproken. Ik begrijp uit de notitie van mijn collega dat het gaat om een bestelling via https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur. Mijn collega heeft geadviseerd om via deze pagina contact op te nemen via de chat, aangezien wij intern deze bestellingen niet kunnen opzoeken en inzien. Heb je dit nog gedaan? En is alles gelukt?

Bekijk in context

2 Reacties 2
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Je kunt informeren naar de status via chat  of per telefoon (de snelste manier) bij de klantenservice óf

wachten op een van de moderators, welke op werkdagen langs de topics komen. Zorg in dat geval dat je postcode en huisnummer in je profiel staan. (Alleen zichtbaar voor moderators). Dan kan het klantdossier erbij worden gepakt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @willemsedj
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat je al met één van mijn collega's hebt gesproken. Ik begrijp uit de notitie van mijn collega dat het gaat om een bestelling via https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur. Mijn collega heeft geadviseerd om via deze pagina contact op te nemen via de chat, aangezien wij intern deze bestellingen niet kunnen opzoeken en inzien. Heb je dit nog gedaan? En is alles gelukt?

Uitgelicht topic