Verwijderd account
Niet van toepassing

Digitale radio ontvanger QE317

Hallo ik heb een digitale radio ontvanger QE317 maar ik krijg geen signaal,ziggo gebeld ik moest andere splitter kogpen,gedaan ,geen signaal,weer gebeld nu stuurt ziggo mij een splitter op,wie weet het antwoordt waarom ik geen signaal...gr Nico

19 Reacties 19
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als de QE317 direct op de hoofd aansluiting zit werkt het dan wel, en heb je wel TV beeld? Zoja neem je alleen KabelTV af van Ziggo? Heb je deze via Ziggo besteld?

Met geen signaal krijgen bedoel je dat je de installatie procedure niet kan doorlopen? Gaat het bij 4 al fout?

 

1. Schakel de Quantis QE317 in
2. Selecteer de taal (indien nodig) met de ▲▼toetsen op de afstandsbediening. Bevestig dit met de knop OK
3. Kies Nederland met de ▼▲toets en bevestig met OK
4. In het display verschijnt ‘Ziggo’. Druk op OK
5. In het display verschijnt: ‘Netwer: 04444’. Druk op OK

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hallo...ja ik heb alleen kabel van ziggo,heb ook tv,en rechtstreeks op de aansluiting werkte gister wel ,maar vandaag weer niet,en hij staat op ziggo en op 04444,al fabrieks instelling gedaan gaat hij even zenderzoeken dan naar geen signaal...gr Nico

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zou je een foto van het aansluitpunt kunnen plaatsen?

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoe doe ik dat.?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Goede vraag, de foto maken zal wel lukken, denk ik, hier plaatsen gaat via dit icoon.

Screenshot_20210217-145043_Chrome.jpg

 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

En waar staat die icoon?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Verwijderd account  schreef:

En waar staat die icoon?


Werk je toevallig vanaf een smart telefoon? 

Screenshot_20210217-181222~2.png

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Nee tablett

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Sinds vandaag is in ieder geval in de Chrome browser die optie aanwezig in de standaard browser van mijn Samsung zie ik deze optie ook. Anders onder het tekstvak de optie bladeren gebruiken.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Sorry RoWi hier kom ik niet uit,dat lukt me niet,met die foto

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Op de aansluiting in de muur heb ik  nu een Hirschmann RTD 03....695020576 met onder aansluiting voor data...tv...radio.....een push-on verdeler...een nieuwe vandaag gekocht

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

b2b2.jpg

 

In principe gebruikt Ziggo nu 1 gats AOP's en wordt deze Braun gebruikt

Screenshot_20210201-125211_Chrome.jpg

 

Is het niet mogelijk de TV via de QE317 door te koppelen dan is extra een splitter overbodig.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

En mijn internet dan......data ?

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Ik heb ook 1 gats aan de muur met daarin de splitter met 3 aansluitingen.....data (internet)....tv en radio ( coax)

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Verwijderd account  schreef:

En mijn internet dan......data ?


Out 1 is voor Data out 2 is voor TV en Radio.

Waar staat je TV ten opzichte van de QE 317, deze heeft zoals genoemd een coax uitgang dan wel doorlus.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Ik wacht even af wat ziggo mij stuurt,dat sluit ik aan ,en kijken wat er gebeurd,maar je hoort nog van me RoWe , Dank je....gr Nico

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Moet ik mijn digitale radio qe317 aansluiten op de radio uitgang of tv uitgang op de muur aansluiting ...nico

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

In principe de TV uitgang.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Verwijderd account en welkom op onze Community! 

Wat rot dat je je van het een op het andere moment geen signaal meer kreeg. Gelukkig denkt RoWi. al volop met je mee 🙂 Ik zie dat je intussen ook contact hebt gehad via de klantenservice en jou een nieuwe kabel en splitter is opgestuurd. Heb je dit intussen mogen ontvangen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic