1
Vraag
2
Reageer en help mee
s.hulst2

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chello account verwijderen

 

Ik zou graag mijn chello Emailaccount willen verwijderen. Ik kan niet inloggen via mijnziggo om dit zelf te regelen. Hoe kan ik dit account verwijderen? 

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Waarom kun je niet inloggen in Mijn Ziggo?

Heb je geen Mijn Ziggo, maak er één aan.

 

Daarnaast, chello email adressen zijn niet standaard zichtbaar in de nieuwe Mijn Ziggo.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 
 
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Kijk aan, Bert heeft al een reactie gegeven. Prima, hier heb ik niets meer aan toe te voegen 🙂

s.hulst2
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet inloggen in mijn ziggo omdat ik geen klant ben van ziggo en ook geen klantnummer heb. 

Boris de Kat

Level 16
  • 1296Posts
  • 34Oplossingen
  • 296Likes

    Daarnaast, chello email adressen zijn niet standaard zichtbaar in de nieuwe Mijn Ziggo.

 

@BertVia een simpele omweg lukt het wel om bij je Chello, UPC enz. e-mail adressen te komen.

Via Mijn Ziggo, Producten en dan zie je het e-mail adres wat bij het account hoort, wat je toen afgesloten hebt, dan op "Wachtwoord Beheren"klikken en kom je alsnog in "E-mailmanagement" en zie je al de aliassen die je ooit hebt aangemaakt.

Het hoofd e-mail adres kan je niet verwijderen, bij mij is dat X.xxxx99@upcmail.nl maar ik gebruik altijd een alias als e-mail, ik log daar zelfs mee in bij mijn Ziggo.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedenavond s.hulst2! 

Sorry voor mijn late reactie en goed dat je ons op de Community hebt gevonden. Je geeft aan dat je graag wilt dat je emailaccount wordt verwijderd maar je hebt geen Mijn Ziggo account. Heb je eerder wel een abonnement bij Ziggo gehad dat deze daarom nog actief staat? Wat is de precieze situatie? We horen het graag van je om je verder te helpen. 

s.hulst2
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik ben nooit klant geweest van ziggo. Heb alleen maar een emailadres van chello. Dit wil ik graag verwijderen. Ik kan niet inloggen in mijn ziggo omdat ik geen klant ben en geen klantnummer heb, anders had ik het account zelf kunnen verwijderen. Nu kan ik niks doen. Dus heel graag jullie hulp. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @s.hulst2,

Hiermee helpen wij je graag verder. Kun je via een privébericht laten weten om welk e-mailadres het precies gaat ?

s.hulst2
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het gaat om ******@chello.nl
*** Mod edit: persoonsgegevens verwijderd ***

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@s.hulst2 Hartelijk dank voor het doorgeven! Als ik in onze achterliggende systemen dan zie ik dat dit account al verwijderd is. 
 

s.hulst2
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ontvang nog wel mail op chello. Als dit account is verwijderd zou diegene die mij een mail stuurt toch een berichtje moeten krijgen dat het niet meer bestaat? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@s.hulst2 Dat is heel vreemd. Mag ik anders via een privébericht ook je postcode en huisnummer?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic