Margaret1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afmelden

Ik wil mij graag afmelden van de community. Ik gebruik het eigenlijk helemaal niet. Het schijnt via een moderator te moeten. Hoe doe ik dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Margaret1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Wat jammer dat je geen gebruik maakt van deze Community. Je kan natuurlijk altijd wel blijven op de community maar bij je instellingen aangeven dat je geen mail meer wenst te ontvangen. Mocht je de Community dan toch nog eens nodig hebben, dan kan je altijd nog inloggen. Maar wil je er echt helemaal van af, dan zal je even moeten wachten op een Ziggo medewerker. Als je dus echt helemaal wil stoppen, dan wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.

En wil je toch ingelogd blijven, om ooit nog eens terug te komen, zet dat gewoon Stuur me geen e-mails aan bij je instellingen, dan kan je er altijd nog in en eventueel mee doen. Dit doe je op deze pagina: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile 

Toch helemaal weg? Dan maar even wachten op iemand van Ziggo!

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Margaret1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Wat jammer dat je geen gebruik maakt van deze Community. Je kan natuurlijk altijd wel blijven op de community maar bij je instellingen aangeven dat je geen mail meer wenst te ontvangen. Mocht je de Community dan toch nog eens nodig hebben, dan kan je altijd nog inloggen. Maar wil je er echt helemaal van af, dan zal je even moeten wachten op een Ziggo medewerker. Als je dus echt helemaal wil stoppen, dan wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.

En wil je toch ingelogd blijven, om ooit nog eens terug te komen, zet dat gewoon Stuur me geen e-mails aan bij je instellingen, dan kan je er altijd nog in en eventueel mee doen. Dit doe je op deze pagina: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile 

Toch helemaal weg? Dan maar even wachten op iemand van Ziggo!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Margaret1,

Hier sluit ik mij helemaal bij aan 🙂
Als je vanwege de mails het account wil laten verwijderen, dan is je afmelden hierop via instellingen ook een optie.

Mocht je willen dat het hele account wordt verwijderd, dan kun je dat uiteraard via deze weg laten weten.
Dan regelen we dat!

Uitgelicht topic