Hoi @Margaret1
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.
Wat jammer dat je geen gebruik maakt van deze Community. Je kan natuurlijk altijd wel blijven op de community maar bij je instellingen aangeven dat je geen mail meer wenst te ontvangen. Mocht je de Community dan toch nog eens nodig hebben, dan kan je altijd nog inloggen. Maar wil je er echt helemaal van af, dan zal je even moeten wachten op een Ziggo medewerker. Als je dus echt helemaal wil stoppen, dan wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.
En wil je toch ingelogd blijven, om ooit nog eens terug te komen, zet dat gewoon Stuur me geen e-mails aan bij je instellingen, dan kan je er altijd nog in en eventueel mee doen. Dit doe je op deze pagina: https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile
Toch helemaal weg? Dan maar even wachten op iemand van Ziggo!