Hallo,
Dit is een klant helpt klant forum, waar Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben ‘Ziggo’ achter hun naam staan ) meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Staat uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel? Want daarmee kunnen ze direct uw gegevens achterhalen.
U mag zelf niets aan de Ziggo coaxkabel veranderen. Dit moet een Ziggo monteur voor u doen.
Als een AOP ( Abonnee Overname Punt, het witte Ziggo kastje ) verouderd is wordt deze gratis door Ziggo aangepast/vervangen. Maar of het verplaatsen van een AOP ook gratis is, dat verwacht ik niet.
Kan u een foto maken van de huidige AOP. Zoals gezegd, als deze aan vervanging toe is, dan wordt deze gratis vervangen en dan kan deze waarschijnlijk ook gratis in de meterkast worden ge/ver-plaatst.
Overigens moet u wel rekening houden, dat als de AOP verplaatst naar de meterkast, dat daar ook de Ziggo modem/router komt te staan, waardoor u ( vanuit de meterkast ) misschien de nodige coax/netwerk-kabels naar uw huidige apparatuur moet leggen.