Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoe kan ik op mijn smartphone en pc zien wie er naar mijn vaste telefoonnummer hebben gebeld?
Ik heb iemand horen zeggen dat dit mogelijk is, maar ik kan helaas bij die persoon niet vragen hoe ik dat kan regelen. Hopelijk weet iemand in de community dit.
(P.S. Het antwoordapparaat kan ik op afstand afluisteren, maar niet iedereen spreekt dat in. Dit voorziet dus niet in mijn behoefte.)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Telefoonnummers die bellen naar je vaste telefoon zijn niet te zien op een smartphone of PC.
Je vaste telefoon zal dat zelf moeten kunnen laten zien, als die mogelijkheid er in zit.
Afgeschermde nummers die je bellen, zijn ook op je vaste telefoon niet te zien.
Alleen telefoonnummers die je zelf belt met je vaste telefoon, zijn te zien in je factuur in Mijn Ziggo.
Telefoonnummers die bellen naar je vaste telefoon zijn niet te zien op een smartphone of PC.
Je vaste telefoon zal dat zelf moeten kunnen laten zien, als die mogelijkheid er in zit.
Afgeschermde nummers die je bellen, zijn ook op je vaste telefoon niet te zien.
Alleen telefoonnummers die je zelf belt met je vaste telefoon, zijn te zien in je factuur in Mijn Ziggo.
Inkomende gesprekken bekijken op een PC/smartphone is mogelijk met een FRITZ!Box 6660/6690 als kabelmodem + eMTA.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...