1
Vraag
2
Reacties
Peter20121964

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

volop bellen uitzetten

Beste,

 

Ik heb "volop bellen".

Gebruik dit te weinig. Hoe kan dat worden uitgezet ?

Wie kan dat regelen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Peter20121964
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Het is uiteraard zonde om dit abonnement te behouden als je het te weinig gebruikt. Het is niet mogelijk om zelf Volop Bellen op te zeggen via Mijn Ziggo. Hier moet dus even een medewerker aan te pas komen. En hier ben ik! Bij deze heb ik het abonnement op Volop Bellen á € 12,95 per maand voor je stopgezet per 19 november 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Peter20121964  schreef:

Beste,

 

Ik heb "volop bellen".

Gebruik dit te weinig. Hoe kan dat worden uitgezet ?

Wie kan dat regelen


De helpdesk kan dit voor u regelen. Bel tussen 08.00 en 20.00 uur, 1200 met uw vaste telefoon.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Peter20121964
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Het is uiteraard zonde om dit abonnement te behouden als je het te weinig gebruikt. Het is niet mogelijk om zelf Volop Bellen op te zeggen via Mijn Ziggo. Hier moet dus even een medewerker aan te pas komen. En hier ben ik! Bij deze heb ik het abonnement op Volop Bellen á € 12,95 per maand voor je stopgezet per 19 november 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo