Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste,
Ik heb "volop bellen".
Gebruik dit te weinig. Hoe kan dat worden uitgezet ?
Wie kan dat regelen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Peter20121964
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Het is uiteraard zonde om dit abonnement te behouden als je het te weinig gebruikt. Het is niet mogelijk om zelf Volop Bellen op te zeggen via Mijn Ziggo. Hier moet dus even een medewerker aan te pas komen. En hier ben ik! Bij deze heb ik het abonnement op Volop Bellen á € 12,95 per maand voor je stopgezet per 19 november 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn 🙂
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Peter20121964 schreef:
Beste,
Ik heb "volop bellen".
Gebruik dit te weinig. Hoe kan dat worden uitgezet ?
Wie kan dat regelen
De helpdesk kan dit voor u regelen. Bel tussen 08.00 en 20.00 uur, 1200 met uw vaste telefoon.
Hi @Peter20121964
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Het is uiteraard zonde om dit abonnement te behouden als je het te weinig gebruikt. Het is niet mogelijk om zelf Volop Bellen op te zeggen via Mijn Ziggo. Hier moet dus even een medewerker aan te pas komen. En hier ben ik! Bij deze heb ik het abonnement op Volop Bellen á € 12,95 per maand voor je stopgezet per 19 november 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.