1
Vraag
2
Reageer en help mee
GJE

Gedreven Raadgever
  • 52Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

vaste telefoon is weer dood

Mijn telefoonlijn was weer eens dood.

Dit probleem loopt al lange tijd.

En de oplossing is er nog steeds niet.

Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe modem.

Erg vervelend ook dat de topic erover steeds gesloten wordt, moet ik weer een nieuwe maken.

 

9 Reacties 9
Visser_

Gedreven Raadgever
  • 203Posts
  • 9Oplossingen
  • 58Likes

Hi @GJE ,

Welk modem heb je?

Kan je een foto maken van het AOP(de upc/ziggo aansluitdoos)?

Heb je het modem al gereset?

Brand indien aanwezig het phone lampje op het modem?

GJE
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 52Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

@visser,

 

Dat is een jaar geleden al allemaal uitgezocht.

Heeft de oplossing niet gebracht, ook de software update niet.

Ik denk dat alleen een nieuwe modem het hopelijk kan oplossen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12249Posts
  • 987Oplossingen
  • 3380Likes

Goedemorgen @GJE,

Ontzettend zuur dat je nog steeds last hebt van het probleem wat je in dit eerdere topic gemeld hebt! Ik heb direct even een blik geworpen op de verbinding en die ziet er verder prima uit. Ook zijn er op dit moment geen storingstickets open die overeenkomen met het storingsbeeld wat jij beschrijft. Het lijk mij in dit geval dus aannemelijk dat er sprak is van een probleem met het Telefonie (eMTA )gedeelte  van het modem zelf. Ik heb om deze reden kosteloos een nieuw modem voor opgestuurd ter vervanging van het huidige modem.

 

Zorg je ervoor dat het oude modem teruggestuurd worden naar onderstaande retourades? 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800 VB Venray

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed. Tip: maak hiervan direct een foto met je smartphone of camera. 

Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen met het nieuwe modem zijn?

Visser_

Gedreven Raadgever
  • 203Posts
  • 9Oplossingen
  • 58Likes

Ok, dan ga ik er vanuit dat dat goed zit.Ik heb wat teruggelezen en zie dat de compal connectbox deze problemen bij sommige wijkcentrales kan geven.Heb jij de arris of de compal?

Dat staat op de sticker van het modem.

GJE
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 52Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

@Paul,

 

Heel erg bedankt voor je support.

 

Gerrit Jan

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12249Posts
  • 987Oplossingen
  • 3380Likes

@GJE Heel graag gedaan. We zijn benieuwd hoe het gaat op het moment dat je het nieuwe modem hebt aangesloten. Laat je het weten?

tjhslangen

Gedreven Raadgever
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Dit klopt als er een arris cmts in zit. Dan kan compal modem problemen geven met de telefoon

GJE
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 52Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Nou eergisteren modem aangesloten, en wat denk je, helemaal geen telefoon meer 😂

Bellen met klantenservice, die stuurde een monteur, gisteren geweest, kan niks doen is administratieve zaak.

Ticket gemaakt zou binnen 24 uur opgelost moeten worden.

Begint aardige soap te worden pfffffffff

Twee lampjes blijven branden op modem de wifi en de twee pijltjes.

Als ik inlog op modem geeft hij aan dat telefoon niet actief is.

Heb wel internet en wifi.

wordt vervolgd.

GJE
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 52Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Telefoon doet het weer....

Lampjes op modem zoals het hoort.

Nu afwachten of nieuwe modem het probleem van dode lijn opgelost heeft, maar daar kan ik pas over enkele weken of misschien zelf maanden antwoord op geven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic