als iemand suggestie's of een oplossing heeft hoor ik dat graag
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen Toha
Na enkele herstelacties van mijn collega's op de backoffice zou het nu goed moeten gaan na een modem reset.
Kun je dit bevestigen?
Beste Jamyla, dank zij jou en je collega's werkt alles nu perfect.
Bedankt voor jullie hulp en een fijne dag gewenst, Groetjes
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waar heb je het geheim nummer uitgezet?
Dan is je nummer niet meer geheim, maar je nummervermelding staat dan niet aan, want dat zijn 2 verschillende dingen.
Nummervermelding aanzetten kan een Ziggo moderator voor je doen.
dank je wel Bert voor je informatie, hopelijk is er nu een moderator die mijn zaak oppikt en mij uit de brand helpt
Goedemiddag @toha
Allereerst welkom op de Community 🙂
Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en je nummer staat op publiekelijk bekend. Dat betekent dat we je telefoonnummer tonen aan de mensen waar jij naartoe belt.
Ik neem aan dat het hiermee is opgelost.
Fijn Pasen!
Goeiemorgen Jamyla, dank je voor het welkom heten, ook dank voor je medewerking, helaas is je aanname dat het is opgelost tot nu toe niet ok. mjin contacten zien nog steeds privé-gesprek als ik inbel.
Graag jou visie, Groetjes en fijn weekend. Toha
Goedemorgen @toha
Ik heb alles gecontroleerd, maar er staat geen blokkade op je nummerweergave. Heb je sinds de wijziging op 15 april je modem al eens herstart?
hallo Jamyla, heb meerdere malen mijn modem herstart, ook mijn basisstation van de stroom gehaald, maar geen resultaat geboekt.
Ik ben niet van gister 🙂 Maar de optie permanent blokkeren nummerweergave is uitgeschakeld en de optie publiek bekend staat inmiddels actief. Het nummer zou dus inmiddels getoond moeten worden naar de ontvanger. Ik laat het intern even uitzoeken wat er nog kunnen testen. Maar bedankt voor je input!
Goedemorgen Toha
Na enkele herstelacties van mijn collega's op de backoffice zou het nu goed moeten gaan na een modem reset.
Kun je dit bevestigen?
Beste Jamyla, dank zij jou en je collega's werkt alles nu perfect.
Bedankt voor jullie hulp en een fijne dag gewenst, Groetjes
Best Moderator,
Kunt U mij ook helpen met dit zelfde probleem?
Ik wil annoniem bellen definitief opheffen maar niemand kan mij hierin helpen ook de Ziggo helpdesk niet.
Vriendelijke groet,
Martien
Hey @Martien3 ,
Wat vervelend dat ook jij met dit probleem geconfronteerd wordt. Ik wil dolgraag voor je kijken hoe alles erbij staat voor je. Zou je in je profiel je postcode en huisnummer willen invullen? Dan kan ik je gegevens onder de loep nemen 🙂
Dag Marije,
Als je me hierbij kunt helpen, graag.
**privé gegevens verwijderd door moderator**
Thanks voor het sturen van je gegevens, @Martien3 . Als ik met je mee kijk, zie ik dat Anoniem bellen nog ingeschakeld staat in Mijn Ziggo. Daar moet je de functie uitzetten om het op te heffen. Je volgt daarvoor de volgende stappen.
1. Login in Mijn Ziggo
2. Ga naar het kopje Producten
3. Kies bij Telefonie voor Naar bellen >
4. Klik bij Instellingen op het oranje Nu instellen
5. Scroll naar beneden tot je bij Anoniem bellen komt
6. Zet daar het schuifje op UIT
Het wordt dan voor je geregeld!
Dag Marije,
Zelfs de helpdesk van Ziggo weet dit kennelijk niet. Ik wacht af of het helpt.
Alvast HARTELIJK DANK
Je hoort nog of het geholpen heeft.
Vriendelijke groet,
Martien
Marije ,
Nogmaals hartelijk dank mijn probleem is opgelost.
Vriendelijke groet,
Martien3
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.