toha

Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

vast bellen ziggo na opheffen geheim nummer geen nummerherkenning

als iemand suggestie's of een oplossing heeft hoor ik dat graag

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 309Oplossingen
  • 644Likes

Goedemorgen Toha

 

Na enkele herstelacties van mijn collega's op de backoffice zou het nu goed moeten gaan na een modem reset.

Kun je dit bevestigen?

Bekijk in context

toha
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Jamyla, dank zij jou en je collega's  werkt alles nu perfect.

Bedankt voor jullie hulp en een fijne dag gewenst, Groetjes

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56338Posts
  • 3700Oplossingen
  • 13487Likes

Waar heb je het geheim nummer uitgezet?

In Mijn nummervermelding ?

 

Dan is je nummer niet meer geheim, maar je nummervermelding staat dan niet aan, want dat zijn 2 verschillende dingen.

Nummervermelding aanzetten kan een Ziggo moderator voor je doen.

toha
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

dank je wel Bert voor je informatie, hopelijk is er nu een moderator die mijn zaak oppikt en mij uit de brand helpt

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 309Oplossingen
  • 644Likes

Goedemiddag @toha


Allereerst welkom op de Community 🙂

 

Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en je nummer staat op publiekelijk bekend. Dat betekent dat we je telefoonnummer tonen aan de mensen waar jij naartoe belt.

Ik neem aan dat het hiermee is opgelost.
Fijn Pasen!

toha
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goeiemorgen Jamyla, dank je voor het welkom heten, ook dank voor je medewerking, helaas is je aanname dat het is opgelost tot nu toe niet ok. mjin contacten zien nog steeds privé-gesprek als ik inbel.

Graag jou visie, Groetjes en fijn weekend. Toha

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 309Oplossingen
  • 644Likes

Goedemorgen @toha

 

Ik heb alles gecontroleerd, maar er staat geen blokkade op je nummerweergave. Heb je sinds de wijziging op 15 april je modem al eens herstart?

toha
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

hallo Jamyla, heb meerdere malen mijn modem herstart, ook mijn basisstation van de stroom gehaald, maar geen resultaat geboekt.

DennyW
Expert
Expert
  • 2916Posts
  • 243Oplossingen
  • 772Likes

@Jamyla 

Zie s.v.p. de oplossing voor dit probleem in de post van jouw collega @Jiri in dit topic.

 

De optie voor anoniem bellen heet in het Ziggo-systeem: Permanent blokkeren nummerweergave.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 309Oplossingen
  • 644Likes

@DennyW

 

Ik ben niet van gister 🙂 Maar de optie permanent blokkeren nummerweergave is uitgeschakeld en de optie publiek bekend staat inmiddels actief. Het nummer zou dus inmiddels getoond moeten worden naar de ontvanger. Ik laat het intern even uitzoeken wat er nog kunnen testen. Maar bedankt voor je input!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 309Oplossingen
  • 644Likes

Goedemorgen Toha

 

Na enkele herstelacties van mijn collega's op de backoffice zou het nu goed moeten gaan na een modem reset.

Kun je dit bevestigen?

toha
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Jamyla, dank zij jou en je collega's  werkt alles nu perfect.

Bedankt voor jullie hulp en een fijne dag gewenst, Groetjes

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 309Oplossingen
  • 644Likes

Top! Hoor ik graag 🙂 Fijn dat het nu is gefixt @toha

 

Geniet nog van je dag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic