1
Vraag
2
Reacties
toha

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

vast bellen ziggo na opheffen geheim nummer geen nummerherkenning

als iemand suggestie's of een oplossing heeft hoor ik dat graag

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen Toha

 

Na enkele herstelacties van mijn collega's op de backoffice zou het nu goed moeten gaan na een modem reset.

Kun je dit bevestigen?

Bekijk in context

toha
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Jamyla, dank zij jou en je collega's  werkt alles nu perfect.

Bedankt voor jullie hulp en een fijne dag gewenst, Groetjes

Bekijk in context

17 Reacties 17
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Waar heb je het geheim nummer uitgezet?

In Mijn nummervermelding ?

 

Dan is je nummer niet meer geheim, maar je nummervermelding staat dan niet aan, want dat zijn 2 verschillende dingen.

Nummervermelding aanzetten kan een Ziggo moderator voor je doen.

toha
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

dank je wel Bert voor je informatie, hopelijk is er nu een moderator die mijn zaak oppikt en mij uit de brand helpt

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @toha


Allereerst welkom op de Community 🙂

 

Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en je nummer staat op publiekelijk bekend. Dat betekent dat we je telefoonnummer tonen aan de mensen waar jij naartoe belt.

Ik neem aan dat het hiermee is opgelost.
Fijn Pasen!

toha
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goeiemorgen Jamyla, dank je voor het welkom heten, ook dank voor je medewerking, helaas is je aanname dat het is opgelost tot nu toe niet ok. mjin contacten zien nog steeds privé-gesprek als ik inbel.

Graag jou visie, Groetjes en fijn weekend. Toha

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @toha

 

Ik heb alles gecontroleerd, maar er staat geen blokkade op je nummerweergave. Heb je sinds de wijziging op 15 april je modem al eens herstart?

toha
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

hallo Jamyla, heb meerdere malen mijn modem herstart, ook mijn basisstation van de stroom gehaald, maar geen resultaat geboekt.

DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

@Jamyla 

Zie s.v.p. de oplossing voor dit probleem in de post van jouw collega @Jiri in dit topic.

 

De optie voor anoniem bellen heet in het Ziggo-systeem: Permanent blokkeren nummerweergave.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@DennyW

 

Ik ben niet van gister 🙂 Maar de optie permanent blokkeren nummerweergave is uitgeschakeld en de optie publiek bekend staat inmiddels actief. Het nummer zou dus inmiddels getoond moeten worden naar de ontvanger. Ik laat het intern even uitzoeken wat er nog kunnen testen. Maar bedankt voor je input!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen Toha

 

Na enkele herstelacties van mijn collega's op de backoffice zou het nu goed moeten gaan na een modem reset.

Kun je dit bevestigen?

toha
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Jamyla, dank zij jou en je collega's  werkt alles nu perfect.

Bedankt voor jullie hulp en een fijne dag gewenst, Groetjes

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Top! Hoor ik graag 🙂 Fijn dat het nu is gefixt @toha

 

Geniet nog van je dag.

Martien3

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Best Moderator,

Kunt U mij ook helpen met dit zelfde probleem?

Ik wil annoniem bellen definitief opheffen maar niemand kan mij hierin helpen ook de Ziggo helpdesk niet.

Vriendelijke groet,

Martien

 

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Martien3

 

Wat vervelend dat ook jij met dit probleem geconfronteerd wordt. Ik wil dolgraag voor je kijken hoe alles erbij staat voor je. Zou je in je profiel je postcode en huisnummer willen invullen? Dan kan ik je gegevens onder de loep nemen 🙂

Martien3

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Marije,

Als je me hierbij kunt helpen, graag. 

**privé gegevens verwijderd door moderator**

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Thanks voor het sturen van je gegevens, @Martien3 . Als ik met je mee kijk, zie ik dat Anoniem bellen nog ingeschakeld staat in Mijn Ziggo. Daar moet je de functie uitzetten om het op te heffen. Je volgt daarvoor de volgende stappen. 

 

1. Login in Mijn Ziggo

2. Ga naar het kopje Producten

3. Kies bij Telefonie voor Naar bellen >

4. Klik bij Instellingen op het oranje Nu instellen

5. Scroll naar beneden tot je bij Anoniem bellen komt

6. Zet daar het schuifje op UIT 

 

Het wordt dan voor je geregeld! 

Martien3

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Marije,

Zelfs de helpdesk van Ziggo weet dit kennelijk niet.  Ik wacht af of het helpt.

Alvast HARTELIJK DANK 

Je hoort nog of het geholpen heeft.

Vriendelijke groet,

Martien

 

Martien3

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Marije ,

Nogmaals hartelijk dank mijn probleem is opgelost.

Vriendelijke groet,

Martien3

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo