1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
leo0054

Level 9
  • 311Posts
  • 10Oplossingen
  • 126Likes

vast bellen stoppen vs. abo

Heeft het stopzetten van "vast bellen" gevolgen voor mijn abo? Gegevens staan in mijn profiel.

Ik heb al gezien dat je het kan regelen in "mijn Ziggo".

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6284Likes

Gevonden :-). In jouw geval zal je maandbedrag 3,75 lager worden en gebeurt er verder niks spannends met je abonnement, behalve natuurlijk dat je vaste telefoonlijn dan dus niet meer werkt. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Pineapple

Level 16
  • 2014Posts
  • 191Oplossingen
  • 827Likes

Wat bedoel je met gevolgen voor je abonnement? Het is logisch dat je abonnement verandert, dus een gevolg, naar aanleiding van een wijziging.

Garihd

Level 17
  • 3521Posts
  • 113Oplossingen
  • 1947Likes

Het enige gevolg zou moeten zijn dat de maandlasten iets lager worden.  € 3,75 uitgaande van de huidige prijzen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6284Likes

Hey @leo0054 .  In sommige oude abonnementssamenstellingen is het inderdaad nog even de vraag hoe het vast bellen er precies uit gaat zien. Altijd goed om dit te checken. 

Nou zie ik inderdaad gegevens in je profiel. Maar 2 postcodes en huisnummers, waardoor ik niet weet welke ik moet hebben, haha. Gaat het om die binnen of buiten de haakjes? 

leo0054
Topicstarter
Level 9
  • 311Posts
  • 10Oplossingen
  • 126Likes

Hallo @Lycke 

Het gaat om de profiel gegevens die geen "haakjes" hebben. Postcode begint met 81.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6284Likes

Gevonden :-). In jouw geval zal je maandbedrag 3,75 lager worden en gebeurt er verder niks spannends met je abonnement, behalve natuurlijk dat je vaste telefoonlijn dan dus niet meer werkt.