Heeft het stopzetten van "vast bellen" gevolgen voor mijn abo? Gegevens staan in mijn profiel.
Ik heb al gezien dat je het kan regelen in "mijn Ziggo".
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gevonden :-). In jouw geval zal je maandbedrag 3,75 lager worden en gebeurt er verder niks spannends met je abonnement, behalve natuurlijk dat je vaste telefoonlijn dan dus niet meer werkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat bedoel je met gevolgen voor je abonnement? Het is logisch dat je abonnement verandert, dus een gevolg, naar aanleiding van een wijziging.
Het enige gevolg zou moeten zijn dat de maandlasten iets lager worden. € 3,75 uitgaande van de huidige prijzen.
Hey @leo0054 . In sommige oude abonnementssamenstellingen is het inderdaad nog even de vraag hoe het vast bellen er precies uit gaat zien. Altijd goed om dit te checken.
Nou zie ik inderdaad gegevens in je profiel. Maar 2 postcodes en huisnummers, waardoor ik niet weet welke ik moet hebben, haha. Gaat het om die binnen of buiten de haakjes?
Gevonden :-). In jouw geval zal je maandbedrag 3,75 lager worden en gebeurt er verder niks spannends met je abonnement, behalve natuurlijk dat je vaste telefoonlijn dan dus niet meer werkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.