1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
poses

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

uitzetten anoniem bellen

Kan iemand van Ziggo mij helpen om mijn bedrijfsnummer die nu anoniem is uit te zetten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20669Posts
  • 1403Oplossingen
  • 8140Likes

Goedemorgen @poses en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aangeklopt hebt op dit forum! Ik begrijp dat je jouw eigen telefoonnummer weer zichtbaar wilt hebben. Op dit moment zie ik inderdaad dat de optie "Permanent Blokkeren nummerweergave" aanstaat. Hierdoor is je nummer niet zichtbaar wanneer je iemand belt.Ik zorg ervoor dat dit  binnen uiterlijk 48 uur wordt aangepast. Daarna zal je telefoonnummer weer zichtbaar zijn voor de persoon die gebeld wordt. Laat je het weten als wij verder ergens mee kunnen helpen?

Alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2023!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
wewanl

Level 17
  • 2718Posts
  • 23Oplossingen
  • 1079Likes

Kan je dat niet zelf instellen in "Mijn Ziggo" ? 

Ik heb zelf geen vast bellen dus kan het niet voor je nagaan.

poses
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee ik heb het geprobeerd maar volgens mij moet ziggo dit doen??? ik wacht af of er iemand van ziggo reageert. fijne dagen 😉

wewanl

Level 17
  • 2718Posts
  • 23Oplossingen
  • 1079Likes

Ik wens jou ook fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling. 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Een moderator kan dit misschien voor je realiseren, aangezien het zakelijke deel van Ziggo voor hen beperkt toegankelijk is,

of anders je verzoek wellicht doorzetten naar de juiste afdeling.

Door grote drukte kan een reactie langer op zich laten wachten dan gebruikelijk.

 

NOOT: je schrijft: "helpen om mijn bedrijfsnummer die nu anoniem is uit te zetten".

Het is dus de bedoeling om alleen anoniem bellen uit te zetten, en NIET het nummer? @poses 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79145Posts
  • 5348Oplossingen
  • 23697Likes

@wewanl  schreef:

Kan je dat niet zelf instellen in "Mijn Ziggo" ? 

Ik heb zelf geen vast bellen dus kan het niet voor je nagaan.


@wewanl Dat kon je ooit zelf doen in Mijn Ziggo, maar dat is eruit gehaald.

Lastig voor de klanten en Ziggo zelf, want nu moet iedereen contact opnemen met de klantenservice.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20669Posts
  • 1403Oplossingen
  • 8140Likes

Goedemorgen @poses en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aangeklopt hebt op dit forum! Ik begrijp dat je jouw eigen telefoonnummer weer zichtbaar wilt hebben. Op dit moment zie ik inderdaad dat de optie "Permanent Blokkeren nummerweergave" aanstaat. Hierdoor is je nummer niet zichtbaar wanneer je iemand belt.Ik zorg ervoor dat dit  binnen uiterlijk 48 uur wordt aangepast. Daarna zal je telefoonnummer weer zichtbaar zijn voor de persoon die gebeld wordt. Laat je het weten als wij verder ergens mee kunnen helpen?

Alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2023!