Vraag
Reacties
Oplossing
poses
Level 1

uitzetten anoniem bellen

Kan iemand van Ziggo mij helpen om mijn bedrijfsnummer die nu anoniem is uit te zetten.

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @poses en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aangeklopt hebt op dit forum! Ik begrijp dat je jouw eigen telefoonnummer weer zichtbaar wilt hebben. Op dit moment zie ik inderdaad dat de optie "Permanent Blokkeren nummerweergave" aanstaat. Hierdoor is je nummer niet zichtbaar wanneer je iemand belt.Ik zorg ervoor dat dit  binnen uiterlijk 48 uur wordt aangepast. Daarna zal je telefoonnummer weer zichtbaar zijn voor de persoon die gebeld wordt. Laat je het weten als wij verder ergens mee kunnen helpen?

Alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2023!

Bekijk in context

6 Reacties 6
wewanl
Level 17

Kan je dat niet zelf instellen in "Mijn Ziggo" ? 

Ik heb zelf geen vast bellen dus kan het niet voor je nagaan.

0 Kudos
poses
Level 1
Topicstarter

Nee ik heb het geprobeerd maar volgens mij moet ziggo dit doen??? ik wacht af of er iemand van ziggo reageert. fijne dagen 😉

wewanl
Level 17

Ik wens jou ook fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling. 

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Een moderator kan dit misschien voor je realiseren, aangezien het zakelijke deel van Ziggo voor hen beperkt toegankelijk is,

of anders je verzoek wellicht doorzetten naar de juiste afdeling.

Door grote drukte kan een reactie langer op zich laten wachten dan gebruikelijk.

 

NOOT: je schrijft: "helpen om mijn bedrijfsnummer die nu anoniem is uit te zetten".

Het is dus de bedoeling om alleen anoniem bellen uit te zetten, en NIET het nummer? @poses 

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@wewanl  schreef:

Kan je dat niet zelf instellen in "Mijn Ziggo" ? 

Ik heb zelf geen vast bellen dus kan het niet voor je nagaan.


@wewanl Dat kon je ooit zelf doen in Mijn Ziggo, maar dat is eruit gehaald.

Lastig voor de klanten en Ziggo zelf, want nu moet iedereen contact opnemen met de klantenservice.

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @poses en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aangeklopt hebt op dit forum! Ik begrijp dat je jouw eigen telefoonnummer weer zichtbaar wilt hebben. Op dit moment zie ik inderdaad dat de optie "Permanent Blokkeren nummerweergave" aanstaat. Hierdoor is je nummer niet zichtbaar wanneer je iemand belt.Ik zorg ervoor dat dit  binnen uiterlijk 48 uur wordt aangepast. Daarna zal je telefoonnummer weer zichtbaar zijn voor de persoon die gebeld wordt. Laat je het weten als wij verder ergens mee kunnen helpen?

Alvast fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2023!