telefoon werkt niet na aansluiten connectbox

Afgelopen zaterdag is er bij mijn moeder een modem bezorgd voor het aansluiten van de telefoon. We hebben het hele stappenplan doorlopen, maar het werkt niet. Het punt waar het signaal binnenkomt, zit in de woonkamer. Het is een AOP met 2 uitgangen/ingangen. Daar hebben we de splitter opgezet en de modem op aangesloten. 

Kan iemand mij verder helpen?

Astrid73
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4 Reacties 4

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

Branden er nog lampjes/ledjes op het modem?

Hebt u de telefoonkabel wel op telefoon poort 1 aangesloten? Zie bijlage.

Pasi
Expert
Expert
  • 2882Reacties
  • 161Oplossingen
  • 959Likes

Branden er nog lampjes/ledjes op het modem?

Blijven knipperen.

Hebt u de telefoonkabel wel op telefoon poort 1 aangesloten? Zie bijlage.

Ja, zit in 1.

Er komt al een monteur, waarschijnlijk een oude aop. Het modem meldt zich niet aan op de lijn.

Bedankt

Astrid73
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Astrid73 en welkom hier op de Community! Wat jammer dat het niet direct werkt. Ik zie inderdaad dat er een monteur ingepland is. Laat je ons weten hoe het gaat na zijn bezoek?

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1795Reacties
  • 160Oplossingen
  • 207Likes

Hoi @Rikst Ziggo ga ik doen.

Astrid73
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen