1
Vraag
2
Reageer en help mee
Niek66

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

steeds probleem met vast bellen

Elke paar weken moet ik mijn connectbox resetten, omdat ik niet meer gebeld kan worden en niet meer kan bellen via de vaste lijn. Dit nummer hebben we vrijwel uitsluitend voor onze beide moeders (90+ en 80+), en zijn dus regelmatig niet bereikbaar voor hen. Ik kom er dan achter als ik zelf wil bellen met mijn moeder. Reset gaat altijd goed, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.

6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

kun je een foto maken van de achterkant van het modem

en van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Hoi @Niek66 en welkom hier! 

Het is zeker niet de bedoeling dat je continu je modem moet resetten voor de telefoonlijn werkt. Als je de foto's kunt delen waar @anoniemforum hierboven om vraagt dan kunnen we met je meekijken! We zien je reactie graag verschijnen. 

Niek66
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Thanks voor de foto's @Niek66! Ik zie dat je meerdere diensten bij ons afneemt, waar zijn deze aangesloten? Zit je eerste aansluitpunt in de meterkast en is dit een wandcontactdoos in de woonkamer? Of heb je de andere apparaten momenteel niet aangesloten? 

Niek66
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kom er niet uit. Het spul komt binnen in de meterkast. Modem zit op mijn werkkamer aangesloten zodat ikbedraad internet heb voor mijn werk. Internet en tv geven geen problemen, alleen steeds dat bellen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hoe komt het signaal van de meterkast naar de werkkamer, @Niek66? Heb je daar een iets duidelijker beeld van? 

In principe moet je modem met max. 1,5 meter kabel op het AOP aangesloten worden. Dus de manier van aansluiten is nu niet echt optimaal. 

 

Ik zie op je foto's in elk geval 1 kabel uit het AOP. Hoe loopt het van daar verder? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo