1
Vraag
2
Reacties
Tijdelijk ivm v

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

nummerweergave ziggo aanzetten

Hallo, hoe kan ik me nummer weergave aanzetten op me ziggo huistelefoon. Met uitgaand bellen dus. Als ik mezelf bel op me 06, zie ik dat het niet werkt. Hoor ik ook van anderen die ik uitgaand bel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Tijdelijk ivm vraag 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Duidelijk verhaal! Je wilt graag dat jouw telefoonnummer zichtbaar is voor de personen die jij belt. Dat kan geregeld worden. Op dit moment staat de optie '’permanent blokkeren nummerweergave'’ actief. Deze optie zorgt ervoor dat jouw telefoonnummer niet zichtbaar is voor de personen die jij belt. Zij zien dan een oproep van een anoniem nummer. Ik heb deze optie voor je laten verwijderen, zodat jouw nummer zichtbaar wordt voor de personen die jij belt. Dit is binnen 24-48 uur verwerkt. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Tijdelijk ivm v
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

het *31* me nummer # werkt i.i.g.  niet om het aan te zetten. kreeg ik iets van voice mail? heb en wil ik helemaal niet 😉

 

Tijdelijk ivm v
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nog geen reactie? Ik ga zo offline.
 

Ik las in het topic hiernaast (rechtsboven) dat het wel mogelijk is en wil ik aan de moderator vragen het bij mij ook aan te passen.

Als er nog gegevens nodig zijn dan hoor ik dat graag. Jullie kunnen neem ik aan wel zien welk nr en mail adres bij Ziggo zelf. Fijne avond.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Tijdelijk ivm vraag 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Duidelijk verhaal! Je wilt graag dat jouw telefoonnummer zichtbaar is voor de personen die jij belt. Dat kan geregeld worden. Op dit moment staat de optie '’permanent blokkeren nummerweergave'’ actief. Deze optie zorgt ervoor dat jouw telefoonnummer niet zichtbaar is voor de personen die jij belt. Zij zien dan een oproep van een anoniem nummer. Ik heb deze optie voor je laten verwijderen, zodat jouw nummer zichtbaar wordt voor de personen die jij belt. Dit is binnen 24-48 uur verwerkt. 

Tijdelijk ivm v
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik vermoedde al zoiets, kreeg het alleen zelf NIET voor elkaar. Thanks 😉

Rob Z

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan mijn nummerweergave weer aangezet worden. Na het aanpassen van mijn televisie abonnement is mijn nummer niet meer zichtbaar op het toestel dat ik bel

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Rob Z! Hopelijk heb je een goed weekend gehad. Ik heb een wijziging verwerkt voor je telefonie opties welke binnen 24 uren verwerkt moet zijn. Ik ga ervan uit dat je telefoonnummer morgen weer zichtbaar is bij het uitbellen 😉

Rob Z

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is gelukt. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Kijk aan @Rob Z 

 

Fijn dat het bij jou ook is gelukt 🙂 Dank voor je terugkoppeling.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo