Wie o wie kan mij verder helpen.
Heb de fritzbox 7590ax omgeruild voor een fritzbox 6690 kabelmodem.
Sip: gegevens opgevraagd bij Ziggo.
Wat moet je nou bij username invullen?
Username
Authentication Name Blanco gelaten
Password ****
registrar: vmk.voice.ziggo.nl
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb geüpdatet naar de 7.90 en heb wederom nieuwe sip gegevens opgevraagd.
maar het resultaat bljjft hetzelfde
Ik zou nu geen beta firmware op je 6690C zetten.
Het is alweer lang geleden, maar waar ik tegenaan liep bij de SIP-invoer waren de 0 en O, de I en 1 of l (de hoofdletter i, de kleine letter el). Deze letters en/of cijfers zien er op een scherm hetzelfde uit.
Toen werden die nog voorgelezen door een servicedeskmedewerker en schreef ik die fonetisch op. Nu met de app, geen idee hoe je dat goed kopieert.
@Bernd Gaykema schreef:Ik zou nu geen beta firmware op je 6690C zetten.
Het is alweer lang geleden, maar waar ik tegenaan liep bij de SIP-invoer waren de 0 en O, de I en 1 of l (de hoofdletter i, de kleine letter el). Deze letters en/of cijfers zien er op een scherm hetzelfde uit.
Toen werden die nog voorgelezen door een servicedeskmedewerker en schreef ik die fonetisch op. Nu met de app, geen idee hoe je dat goed kopieert.
Gewoon kopieëren uit het PDF’je en plakken in het invoer veld. De laatste Beta is nagenoeg ‘af’ en wordt binnenkort omgezet naar versie 8.
Volg ook een andere topic met registratie problemen: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Registratie-eigen-modem-werkt-niet-via-Mijn-Ziggo/m-p/1414107...
Dank wederom voor hulp, ik kopieer de gegevens inderdaad uit de pdf. Er zit gewoon een probleem bij Ziggo dat ze niet willen oplossen. Als ik alle info over dit onderwerp online verzamel dan lijkt her er op dat er een antwoord moet komen van de router als je een reset uitvoert van de gegevens. En dat ze dit enkel voor elkaar hebben met hun eigen modems. Want als je je oude modem terugzet en de activering opnieuw probeert werkt het magisch ineens wel. Het is wachten tot iemand de handelswijze van ziggo zo zat is en bij de ACM aan de deur gaat kloppen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.