Vraag
Reacties
Moxxey
Level 5

fritzbox 6690: Username?

Wie o wie kan mij verder helpen.

 

Heb de fritzbox 7590ax omgeruild voor een fritzbox 6690 kabelmodem.

Sip: gegevens opgevraagd bij Ziggo.

 

Wat moet je nou bij username invullen?

 

Username

Authentication Name Blanco gelaten

Password ****

registrar: vmk.voice.ziggo.nl

0 Kudos
163 Reacties 163
Meldingen
Aan Uit
Sybdebruijn
Level 2

Ik heb geüpdatet naar de 7.90 en heb wederom nieuwe sip gegevens opgevraagd.

maar het resultaat bljjft hetzelfde

 

0 Kudos
Bernd Gaykema
Level 5

Ik zou nu geen beta firmware op je 6690C zetten.

 

Het is alweer lang geleden, maar waar ik tegenaan liep bij de SIP-invoer waren de 0 en O, de I en 1 of l (de hoofdletter i, de kleine letter el). Deze letters en/of cijfers zien er op een scherm hetzelfde uit. 

Toen werden die nog voorgelezen door een servicedeskmedewerker en schreef ik die fonetisch op. Nu met de app, geen idee hoe je dat goed kopieert.

Karel.
Level 17

@Bernd Gaykema  schreef:

Ik zou nu geen beta firmware op je 6690C zetten.

 

Het is alweer lang geleden, maar waar ik tegenaan liep bij de SIP-invoer waren de 0 en O, de I en 1 of l (de hoofdletter i, de kleine letter el). Deze letters en/of cijfers zien er op een scherm hetzelfde uit. 

Toen werden die nog voorgelezen door een servicedeskmedewerker en schreef ik die fonetisch op. Nu met de app, geen idee hoe je dat goed kopieert.


Gewoon kopieëren uit het PDF’je en plakken in het invoer veld. De laatste Beta is nagenoeg ‘af’ en wordt binnenkort omgezet naar versie 8. 

 

 

Volg ook een andere topic met registratie problemen: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Registratie-eigen-modem-werkt-niet-via-Mijn-Ziggo/m-p/1414107...

 

Sybdebruijn
Level 2

Dank wederom voor hulp, ik kopieer de gegevens inderdaad uit de pdf. Er zit gewoon een probleem bij Ziggo dat ze niet willen oplossen. Als ik alle info over dit onderwerp online verzamel dan lijkt her er op dat er een antwoord moet komen van de router als je een reset uitvoert van de gegevens. En dat ze dit enkel voor elkaar hebben met hun eigen modems. Want als je je oude modem terugzet en de activering opnieuw probeert werkt het magisch ineens wel. Het is wachten tot iemand de handelswijze van ziggo zo zat is en bij de ACM aan de deur gaat kloppen.

0 Kudos