Kan niet bellen na nieuw modem Opgelost
Goedemiddag allemaal, ik heb paar maanden geleden een nieuw, wit modem (arris?) van ziggo gekregen. Die is geïnstalleerd en werkte prima. vorige week kre...
Goedemiddag allemaal, ik heb paar maanden geleden een nieuw, wit modem (arris?) van ziggo gekregen. Die is geïnstalleerd en werkte prima. vorige week kre...
Ik maak gebruik van VOIP via 12connect. Sinds kort krijg ik op de aangesloten GIGASET telefoontoestellen de foutmelding 'Registratie bij provider mislukt...
Het betreft mijn vaste telefoon.Ik wordt steeds gebeld door een bepaald nummer.Graag zou ik dit nummer willen blokkeren.Kan iemand mij vertellen hoe ik d...
Is er een mogelijk dat je via je mobiel kan bellen via de VOIP van Ziggo. Bv een app waar je VoIP instellingen van Ziggo kan instellen. Of gewoon thuis v...
Goedemiddag, Onlangs heb ik gewisseld van Ziggo particulier naar Ziggo Zakelijk Hierbij een extra (tweede) telefoonlijn voor de zaak. Heeft iemand aanrad...
Voicemail: Hoe weet ik dat er een voicemail bericht is binnengekomen? gaat er iets knipperen?
Ik zou graag volop bellen opzeggen, maar dat lukt niet via ziggo.nl
Goedemiddag, ik wil graag volop bellen opzeggen omdat ik er weinig gebruik van maakWeet niet hoe het moet omdat ik dit niet kan aanvinken Bedankt
Hallo, ik heb bij mijn abbonement volop bellen. Nu kan ik dit via de site niet opzeggen maar via hier wel. Klopt dat? En is hier iemand die mij hierbij k...
Al geruime tijd probeer ik om voor elkaar te krijgen dat ik niet meer anoniem kan bellen. Helaas -ondanks een privebericht naar een moderator en contact ...
Gisteren is mijn abonnement ingegaan en zou het telfoonnummer geporteerd worden.Dat is helaas niet het geval. Telefonie werkt wel op lijn 1 maar nog met ...
@Ziggo Zou een moderator voor mij de optie Volop bellen kunnen uitzetten? Mijn telefoonnummer wil ik behouden en de rest ook. Dus enkel de faciliteit Vol...
Hoe krijg ik het anoniem bellen uit? Ik heb zeker al 10x klantenservice gebeld en elke keer zeggen ze dat het geregeld is. Maar nog steeds anoniem. Waaro...
Ik heb een vaste telefoonaansluiting via Ziggo. Ik wil graag een belhistorie kunnen zien van zowel gebelde nummers (uitgaande) als ontvangen gesprekken (...
Goedenavond, Ik zou graag het 'Volop bellen' pakket willen opzeggen. Ik maak nauwelijks gebruik van de service. Bij voorbaat dank !
Ik word regelmatig gebeld door nummer +31302061002. Wanneer ik opneem wordt er niets gezegd ook de ingesproken voicemail blijft een minuut lang stil. Nu ...
Op verzoek van @Jiri een eigen topic aangemaakt.Vanaf zo ongeveer begin oktober speelt zo af en toe het probleem dat we niet meer kunnen telefoneren en d...
Gisteren belde ik 's middags vanwege een klacht over on-demand ontvangst naar de Ziggo helpdesk via het nummer 0900 1884. Waarom niet via 1200? Omdat ik ...
Hallo, wilt u aub mijn Volop Bellen abonnement stopzetten? Dit lukt niet via Mijn Ziggo... Hartelijk dank
Hi,Ik zie hier meerdere berichten over het feit dat je vaste nummer met uitgaand bellen niet wordt getoond.Heb alle instellingen doorlopen maar heb het i...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.