Onbereikbaar via telefoon en internet Opgelost
Ik hoop via dit forum voor elkaar te krijgen wat tot nu toe via telefoon, webcare en Ziggo shop niet gelukt is. Mijn moeder is sinds half december onbere...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik hoop via dit forum voor elkaar te krijgen wat tot nu toe via telefoon, webcare en Ziggo shop niet gelukt is. Mijn moeder is sinds half december onbere...
Beste, Ik heb een Unifi UDM Pro als Router en mijn modem is in Bridge mode, nu wil ik een VoiP toestel gebruiken voor mijn ziggo telefoon lijn ipv een ge...
Ben sinds 8 december 2022 klant bij Ziggo. Router staat in de meterkast, vaste telefoon staat in de meterkast, WLAN-aansluitingen ook in de meterkast (di...
Hoe zet ik volop bellen uit, ik bel nog maar zelden met telefoon,ik wil gewoon blijven bellen tegen het gebruikelijke tariefis er een operator die dit ka...
Blijkbaar is het (nog steeds) niet mogelijk, om volop bellen eenvoudig uit te zetten via MijnZiggo. Vroeger was dit wel mogelijk, maar nu moet daar blijk...
Kan iemand van Ziggo mij helpen om mijn bedrijfsnummer die nu anoniem is uit te zetten.
goedenavond, ik heb een ziggo technicolor modem met op Tel .1 een huiscentrale aangesloten, het lampje brandt.Nu wil ik een tweede huiscentrale aansluite...
Ik wil een abonnement met de Next Mini die werkt via internet. Blijft mijn coax verbinding in stand? Dus kan ik mijn Humax decoder blijven gebruiken icm ...
Hallo, Sinds een paar dagen gebeurd tijdens het bellen heel ongerelmatig de ene keer binnen een paar minuten, en de andere keer na 15 minuten of helemaal...
Ik heb al een tijdje de 6660 aangesloten, dat ging vanaf het begin helemaal goed mede dankzij de berichten in deze community Ook het bellen via interne...
Bij mijn Smart wifi modem is de voip optie uitgeschakeld. Daarom moet ik voor mijn voip telefonie een tweede apparaat gebruiken. Hoe kan ik die voip aanz...
Het is triest dat aanmelden gemakkelijk kan maar afmelden moet via omwegen. Absoluut niet klantvriendelijk.Ik bel te weinig voor deze optie. Kan iemand d...
Hallo, Ik wil graag dat mijn telefoonnummer (vaste lijn) zichtbaar wordt voor de mensen die ik bel. Nu staat ie op 'Anoniem'. Alvast bedankt voor de hulp...
hallo allemaalik heb problemen met het aansluiten van telefonie op de connectbox van ziggo nou twijfel ik of dit een administratief dingetje is of een pr...
Ik heb ca twee weken geleden contact gehad met Alex Ziggo en klantenservice om de "geheim nummer optie" van mijn moeder (93jr) om te zetten in nummerherk...
Hallo allemaal,Hopelijk is er een UPC/ZIggo medewerker die ons wel kan helpen.Heb nu vanaf begin augustus frequent contact met vele helpdesk medewerkers....
Deze week heb ik mijn KPN telefoonnummer over laten zetten naar Ziggo. Ik krijg bij uitbellen echter geen nummerweergave. Ik begreep dat dit via een mode...
Volgens de gegevens in mijn Ziggo staan de instellingen goed , maar mijn 86 jarige moeder belt nog steeds anoniem , haar telefoon is een Gigaset e290m me...
Goedendag,Ik wil graag met de android app Zoiper mijn ZIGGO telefoonnummer toevoegen op mijn mobiele telefoon.Ik hoef geen telefoon of een ander apparaat...
Zijn er in de connectbox logboeken te vinden van de gevoerde in- en uitgaande gesprekken in de zin dat ik daar nummers en datum, tijd en gespreksduur kan...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Bellen.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |