Hi ,
Momenteel wordt het nummer van mijn vaste telefoonlijn niet weergegeven ( anoniem ) .
Dit anoniem bellen wil ik graag uitzetten/verwijderen . Hoe doe ik dat ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kun je niet zelf,
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Welkom op de Ziggo Community, @edvv-new
Ik help je graag "openbaar" bellen 😉
Wil je jouw gegevens achterlaten in jouw community profiel?
Heb postcode en huisnummer ingevuld
Super, dankjewel. Ik hebt een opdracht aangemaakt om het anoniem bellen te verwijderen van jouw telefoonlijn. Binnen 24 uur moet dit opgelost zijn. Laat maar even weten of het gelukt is.
Hi ,
Helaas werkt het nog niet , krijg nog steeds anoniem te zien als ik met de vaste telefoon bel .
Zou het nogmaals bekeken kunnen worden aub ?
@edvv-new frappant, want ik zie inderdaad dat de opdracht en vervolgactie wel goed zijn ingeschoten.
Ik doe opnieuw een poging! We geven het nog een kans, houd ons maar op de hoogte aub!
Inmiddels is de actie administratief opnieuw uitgevoerd. Wil je nog wel onderstaande reset uitvoeren?
1. Haal je basisstation van de stroom
2. Haal je modem van de stroom en wacht 30 seconden
3. Sluit alleen je modem aan. Wacht 5-10 minuten totdat je modem volledig is opgestart
4. Sluit je basisstation weer aan en wacht tot deze is opgestart
5. Bel bijvoorbeeld je eigen mobiele nummer om te checken of het nu weer werkt
Laat je ons weten wat hier uitkomt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.