1
Vraag
2
Reageer en help mee
edvv-new

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

anoniem bellen uitzetten vaste telefonie

Hi  ,

 

Momenteel wordt het nummer van mijn vaste telefoonlijn niet weergegeven ( anoniem ) .

 

Dit anoniem bellen wil ik graag uitzetten/verwijderen .  Hoe doe ik dat ?

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dat kun je niet zelf,

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community, @edvv-new


Ik help je graag "openbaar" bellen 😉
Wil je jouw gegevens achterlaten in jouw community profiel?

edvv-new
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb postcode en huisnummer ingevuld

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Super, dankjewel. Ik hebt een opdracht aangemaakt om het anoniem bellen te verwijderen van jouw telefoonlijn. Binnen 24 uur moet dit opgelost zijn. Laat maar even weten of het gelukt is. 

edvv-new
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi ,

Helaas werkt het nog niet , krijg nog steeds anoniem te zien als ik met de vaste telefoon bel .

Zou het nogmaals bekeken kunnen worden aub ?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@edvv-new frappant, want ik zie inderdaad dat de opdracht en vervolgactie wel goed zijn ingeschoten.

Ik doe opnieuw een poging! We geven het nog een kans, houd ons maar op de hoogte aub!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Inmiddels is de actie administratief opnieuw uitgevoerd. Wil je nog wel onderstaande reset uitvoeren?

1. Haal je basisstation van de stroom
2. Haal je modem van de stroom en wacht 30 seconden
3. Sluit alleen je modem aan. Wacht 5-10 minuten totdat je modem volledig is opgestart
4. Sluit je basisstation weer aan en wacht tot deze is opgestart
5. Bel bijvoorbeeld je eigen mobiele nummer om te checken of het nu weer werkt

Laat je ons weten wat hier uitkomt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo