ano

Mijn moeder belt via haar vaste telefoon anoniem (ongewild). We willen dit graag uitzetten, zodat haar nummer weergegeven wordt bij elk nummer dat ze belt. Ze is zelf minder handig met technologie, vandaar dat ik de vraag namens haar stel. Ik weet dat deze vraag eerder gesteld is, maar kan het (werkende) antwoord niet vinden.

peter44
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
6 Reacties 6

@peter44 Hoe is het ingesteld in Mijn Ziggo? Er is ook ea in te stellen op de telefoon zelf.  Meestal in het menu "nummer weer gave” zet deze daar aan. Welk merk /type telefoon heeft u moeder?

robbo
Super Expert
Super Expert
  • 15779Reacties
  • 656Oplossingen
  • 2287Likes

Beste Robbo, dank voor je reactie, het duurde even voor ik bij mijn moeder langs kon, vandaar mijn wat verlate reactie terug. Ze heeft een Gigaset E290H. Ik heb al even naar het menu in de telefoon gekeken en ook in de handleiding, maar kon geen duidelijke aanwijzing vinden. Verder zie ik via de instelling in ‘Mijn Ziggo’ niets dat duidt op anonieme weergave van haar nummer. Hoop dat je ons verder kunt helpen...

peter44
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste @robbo, dank voor je reactie, het duurde even voor ik bij mijn moeder langs kon, vandaar mijn wat verlate reactie terug. Ze heeft een Gigaset E290H. Ik heb al even naar het menu in de telefoon gekeken en ook in de handleiding, maar kon geen duidelijke aanwijzing vinden. Verder zie ik via de instelling in ‘Mijn Ziggo’ niets dat duidt op anonieme weergave van haar nummer. Hoop dat je ons verder kunt helpen...

peter44
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@peter44 Goede dag Peter,

Bij deze een link van de gebruik aanwijzing: https://gse.gigaset.com/fileadmin/gigaset/images/CustomerCare/Manuals/E2x/E290HX/A31008-M2961-R101-1....

Ik meen op page 26 ea info inz ext. /int. oproep Succes.

robbo
Super Expert
Super Expert
  • 15779Reacties
  • 656Oplossingen
  • 2287Likes

@robbo dank, ik ga het proberen

peter44
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen