Onderstaand verhaal kreeg ik drie dagen geleden van Ziggo (helaas altijd anoniem). En wat denk je.? niets natuurlijk zoals we inmiddels va Ziggo gewend zijn. Bla, bla. maar verder ho maar. Wat een geklungel! Een beetje bedrijf zou dit toch niet willen: klanten meer dan een maand zonder vaste telefoonverbinding, als gevolg van het toesturen en vragen zo gauw mogelijk een vervangend modem te installeren dat niet werkt. Vanaf dat moment geen vaste telefoonverbinding meer. Had ik het oude modem maar mooi laten zitten. Je kunt bellen en mailen, maar wat je ook doet: met kluitjes in het riet wordt je gestuurd.
Ziggo, Ziggo, wat een een waardeloos gedoe. Het is niet te begrijpen dat Ziggo dit wil. Ook klungelig dat de contacten met en van Ziggo steeds in de anonimiteit moeten verlopen. Graag zou ik het probleem met de hoogste Ziggo baas willen bespreken. Het lijkt mij sterk dat het in deze kwestie ook zo zou gaan, als het nu gaat.
“Wat ik gedaan heb is dat het volgende; je verhaal/zaak is doorgezet naar de afdeling die gespecialiseerd is in deze zaken. Zij zijn de partij die het nu overnemen en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op over de vervolgstappen en de oplossing. Ik zal zo nu en dan ook checken of ze al contact gehad hebben en wat er dan besproken is, dus weet dat ik me er ook mee blijf bemoeien tot de zaak opgelost is. Mocht je contact met hun hebben, mag je dit natuurlijk ook altijd binnen dit topic updaten!
Van een snelle oplossing kunnen we -laten we eerlijk zijn- hoe dan ook niet meer spreken. Desalniettemin hoop ik op een goede afloop van alles! “