Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Anne H Ziggo wrote:
Heb je het telefoontoestel ook al gereset? Ik hoor ook graag van anderen of zij hetzelfde ervaren. Gebruik je deze functie vaak trouwens?
Willem-A wrote:Wanneer je een Arris connectbox hebt heel graag!Anne H Ziggo wrote:
Heb je het telefoontoestel ook al gereset? Ik hoor ook graag van anderen of zij hetzelfde ervaren. Gebruik je deze functie vaak trouwens?
Ik kan er niets over zeggen Anne H Ziggo , daar ik deze functie eigenlijk niet gebruik. Ik vind het ook niet echt prettig. Maar ik kan het eens uitproberen natuurlijk.
Anne H Ziggo wrote:
Anne H Ziggo wrote:Willem-A wrote:Wanneer je een Arris connectbox hebt heel graag!Anne H Ziggo wrote:Ik kan er niets over zeggen Anne H Ziggo , daar ik deze functie eigenlijk niet gebruik. Ik vind het ook niet echt prettig. Maar ik kan het eens uitproberen natuurlijk.
Willem-A wrote:Anne H Ziggo wrote:heb wel de Connectbox, maar weet zo niet welke. Zal eens kijken als ik wat mer tijd heb. Moet zo weg...Willem-A wrote:Wanneer je een Arris connectbox hebt heel graag!Anne H Ziggo wrote:Ik kan er niets over zeggen Anne H Ziggo , daar ik deze functie eigenlijk niet gebruik. Ik vind het ook niet echt prettig. Maar ik kan het eens uitproberen natuurlijk.
Willem-A wrote:
Dag bloemen64
dat is volgens mij niet het geval. Ik zal dat eens navragen. Dacht eigenlijk dat het altijd aan stond, maar je het zelf alleen nog even dient te activeren als je het wilt gebruiken. Maar zoals gezegd, heb ik het nooit heel makkelijk gevonden, toen het nog wel werkte. Maar dat is al zeer lang geleden.
Anne H Ziggo wrote:
bloemen64 Zonder heel technisch te worden zou ik graag willen dat je het telefoontoestel reset naar fabrieksinstellingen 🙂 Die horde moet eigenlijk genomen zijn voordat ik bij de beheerders van de telefonie centrale aan de bel kan trekken. Om digitale toestelproblemen helemaal uit te sluiten kan ik je ook een super eenvoudig test toestel gratis toesturen. Dat duurt wel langer. Als je dat wil, stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en klantnummer.
Anne H Ziggo wrote:
Ik hoor nog graag van Willem - en ook van meerdere klanten - of de wisselgesprek code inderdaad afwijkt van de instructies op de site.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.