Beste.
Ik heb een Sagemcom modem van Ziggo en ik vroeg mij af welke huistelefoon toestellen geschikt zijn om hierop aan te sluiten en wat de ervaringen zijn met deze toestellen.
Alvast bedankt voor de reacties.
met vriendelijke groet,
Dave
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ieder type analoog (POTS-)toestel dat toonkiezen (DTMF) en FSK voor nummermelding ondersteunt is geschikt. Ik heb zelf een Panasonic KX-TGD310 in gebruik.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb de GIGASET GIGNL-A116-BLK DECT voor destijds 20 euro en die werkt al 6 jaar foutloos.
Dus een goede telefoon hoeft niet duur te zijn.
Ieder type analoog (POTS-)toestel dat toonkiezen (DTMF) en FSK voor nummermelding ondersteunt is geschikt. Ik heb zelf een Panasonic KX-TGD310 in gebruik.
@Davalo_72 welkom op de Community! Je hebt al wat reacties ontvangen. Heb je ze ook voorbij zien komen? We horen het graag nog van je 😄
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.