Beste,
Blijkbaar worden mijn eerdere reacties/uitleg niet gelezen.
Daarin geef ik duidelijk aan dat ik al alles heb geprobeerd, ook de herstart van de modem, de reset van de telefoon etc. Ik ben ook naar de Vodafone winkel geweest, denkende dat het aan mijn telefoon of mijn zusje's telefoon ligt, maar dat is niet geval.
Verder werk ik zelf dagelijks met simkaarten, GPS trackers etc. en weet heel goed waar ik technisch gezien naar moet kijken en waarop ik moet letten.
Dus hieronder nog een keer!!!!!:
Mijn moeder heeft hartproblemen en moet bereikbaar zijn en zelf ook kunnen bellen. Nu kan ze opeens sinds zaterdag 18-02-2023 niet meer gebeld worden! En altijd geeft Ziggo de standaard reacties : van heb je dit geprobeerd of dat geprobeerd, terwijl dat allemaal ook op de Ziggo website staat en natuurlijk heb ik dat geprobeerd voordat ik Ziggo uberhaupt mail/bel. Maar blijkbaar zitten de community moderators/telefonisten ook achter de Ziggo Website en nemen ze dat doodleuk weer helemaal door, alsof je dat als consument al niet hebt gedaan, voordat je belt/mailt!
Er moet technisch iets veranderd zijn bij Ziggo of verwerkt zijn door Ziggo (mogelijk updates, nieuwe firmware), waardoor mijn moeder nu niet meer bereikbaar is! Bel zelf haar nummer en je hoort: "Dit nummer is niet in gebruik. De verbinding wordt nu verbroken." En aangezien er door Ziggo wordt geweigerd om dit door de technische afdeling te laten nakijken, is naar mijn mening een nieuwe telefoonnummer het proberen waard.
Tot slot, is het niet mogelijk om bij mijn moeder langs te komen omdat ze vanwege haar medische omstandigheden geen corona vaccinaties heeft kunnen krijgen. Om deze reden zijn wij zelf erg voorzichtig en willen dan ook niet dat iemand bij haar in huis komt.
Groet,
Mw. Bianca Jubitana