Vraag
Reacties
Oplossing
Elly1953
Level 1

Wat is het telefoonnummer van Ziggo?

Wil graag een werkende telefoonnummer van Ziggo klantenservice!

Wie o wie kan mij helpen.

Probeer al weken te bellen maar krijg geen werkbaar telefoonnummer.

Groet Elly de Lange-de Haan 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
S4R
Level 16

Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
S4R
Level 16

Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). We zijn dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hee hoi Elly, wat zuur dat je al wekenlang probeert om in contact met ons te komen maar dat dit maar niet wil lukken zeg!

Gelukkig heb je de Community gevonden en wij helpen je natuurlijk graag.

Ik zie dat je ook al een reactie hebt gekregen van @S4R met de juiste contact gegevens, top!

Als wij iets voor je kunnen doen stel dan gerust je vraag en dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Alvast dank voor je reactie 🙂

0 Kudos
Elly1953
Level 1
Topicstarter

Hallo Welmoed.

Heb nog steeds geen contact gehad.

Kunnen jullie mij bellen op 06***

Groet Elly.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Elly1953

Goed je even gesproken te hebben 🙂 Het werd meteen duidelijk waarom je ons nodig had. Je wilde het abonnement die je 3 maanden geleden had besteld helemaal niet laten activeren en hebt toen meteen de apparatuur terug gestuurd. Dit is helaas wat langs elkaar heen gelopen. Ik heb meteen een vergoeding voor je in orde gemaakt voor de afgelopen facturen van € 151,02. En uiteraard het abonnement meteen stop gezet. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. 

0 Kudos