Helaas lukt het in Mijn Ziggo nog steeds niet om Volop bellen uit te zetten zonder dat ik een geheel nieuw abonnement afsluit. Ik ben prima tevreden met mijn huidige oude abonnement, maar gebruik mijn vaste lijn weinig. Kunnen jullie helpen met het uitzetten van Volop Bellen? Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Goedemorgen @b en a
Jammer dat het via Mijn Ziggo maar niet wil lukken met het opzeggen van Volop Bellen.
Gelukkig kan ik dat volledig omzeilen middels ons bestelsysteem. Ik heb het Volop Bellen pakket voor je stopgezet per 17-juli in verband met 1 maand opzegtermijn.
Ik stuur je even een bevestiging toe per email 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @b en a
Jammer dat het via Mijn Ziggo maar niet wil lukken met het opzeggen van Volop Bellen.
Gelukkig kan ik dat volledig omzeilen middels ons bestelsysteem. Ik heb het Volop Bellen pakket voor je stopgezet per 17-juli in verband met 1 maand opzegtermijn.
Ik stuur je even een bevestiging toe per email 🙂
Fijn, ik wacht je bericht af
Goedemorgen Jamyla,
Is het al gelukt om volop bellen uit te zetten? Heb nog geen bevestiging per mail ontvangen.
Alvast bedankt!
@b en a sorry voor de verwarring, dus ik ben direct voor je in de materie gedoken.
Ik zie het volgende: 18-06 is een e-mail gestuurd met de bevestiging van de opzegging (in dit geval dat je pakket is aangepast). Die zie ik hier staan. Er staat inderdaad niet letterlijk een opzegging in, maar dit is de bevestiging. Misschien is de e-mail in je map met spam terecht gekomen.
Hopelijk is het zo duidelijker voor je.
Hoi!
Toch nog steeds wat verwarring bij mij. Ik zie dat dat de aanpassing is verwerkt en is gegaan op 17-7. De bovengenoemde email heb ik trouwens nooit ontvangen. Nu zie ik op de laatste factuur dat voor de periode 1/8-31/8 Volop bellen nog steeds op mijn factuur staat klopt dit?
Alvast bedankt!
Dat kan kloppen, op het moment dat je factuur is opgemaakt en dat zal zo denk ik rond 10 juli zijn geweest, was je abo met Volop bellen nog actief en wordt dit gefactureerd. Je betaald bij Ziggo ook een maand van te voren. Het Ziggo factureringssysteem kijkt niet in het voren wat er eventueel aan veranderingen gaat plaatsvinden, dus zag de wijziging van 17 juli nog niet. Op de volgende factuur welke zo rond 10 augustus wordt opgemaakt zal het gecorrigeerd worden, dit omdat dan de wijziging van 17 juli zichtbaar is geworden.
Let wel, de wijziging moet natuurlijk wel goed zijn doorgevoerd, daar kan een mod je meer over laten weten.
Goedemorgen @b en a! Altijd goed om nog na te vragen wat de status is. @amvih heeft het hier bij het juiste end!
I.v.m. de aanmaak datum van de factuur en de datum van de daadwerkelijke opzegging, lukte het niet om dit in de recente factuur mee te nemen. Dat betekend dat de aankomende factuur minder zal zijn door de verrekening van het volop bellen pakket. Met je de volgende maandfactuur wordt alles duidelijk!
Helemaal duidelijk! Bedankt voor de uitleg!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.