Vraag
Reacties
Oplossing
pruuk
Level 1

Volop bellen uitzetten uitzetten, maar wel blijven bellen

Hoe zet ik volop bellen uit, ik bel nog maar zelden met telefoon,ik wil gewoon blijven bellen tegen het gebruikelijke tarief

is er een operator die dit kan uitzetten?

mvg

Hans

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @pruuk, goedemorgen!

Het is inderdaad zonde om Volop Bellen te behouden als je maar zelden de vaste lijn gebruikt. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je opgezegd met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na deze datum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van onze tarieven vind je hier. 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Pineapple
Level 16

Een moderator zal je verzoek binnen enkele dagen oppakken. Volop Bellen kan jammer genoeg niet via het Mijn Ziggo-account beëindigd worden. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @pruuk, goedemorgen!

Het is inderdaad zonde om Volop Bellen te behouden als je maar zelden de vaste lijn gebruikt. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je opgezegd met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na deze datum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van onze tarieven vind je hier. 

0 Kudos