1
Vraag
2
Reacties
pruuk

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volop bellen uitzetten uitzetten, maar wel blijven bellen

Hoe zet ik volop bellen uit, ik bel nog maar zelden met telefoon,ik wil gewoon blijven bellen tegen het gebruikelijke tarief

is er een operator die dit kan uitzetten?

mvg

Hans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7704Posts
  • 2279Oplossingen
  • 3623Likes

Hi @pruuk, goedemorgen!

Het is inderdaad zonde om Volop Bellen te behouden als je maar zelden de vaste lijn gebruikt. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je opgezegd met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na deze datum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van onze tarieven vind je hier. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Pineapple

Level 16
  • 1465Posts
  • 168Oplossingen
  • 535Likes

Een moderator zal je verzoek binnen enkele dagen oppakken. Volop Bellen kan jammer genoeg niet via het Mijn Ziggo-account beëindigd worden. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7704Posts
  • 2279Oplossingen
  • 3623Likes

Hi @pruuk, goedemorgen!

Het is inderdaad zonde om Volop Bellen te behouden als je maar zelden de vaste lijn gebruikt. Bij deze heb ik dit abonnement dan ook voor je opgezegd met één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na deze datum betaalt voor het verbruik wat je pleegt via de vaste lijn. Een overzicht van onze tarieven vind je hier. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo