1
Vraag
2
Reacties
JV79

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Volop bellen opzeggen

Goedemorgen,

 

Ik wil graag volop bellen uitzetten, maar dat lukt via Mijn Ziggo niet. Kunnen jullie dat voor me doen?

 

Bedankt vast! 

JV79

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 429Posts
  • 46Oplossingen
  • 159Likes

@JV79 wat gek dat het jou niet lukt! We werken natuurlijk altijd aan het optimaliseren van onze diensten en voorzieningen 😉 

In de tussentijd kan ik Volop bellen voor jou verwijderen met inderdaad zoals @Jan F. zegt met 1 maand opzegtermijn. Laat jij hierop een akkoordje achter? 

Bekijk in context

12 Reacties 12
RoWi.
Expert
Expert
  • 12695Posts
  • 573Oplossingen
  • 3498Likes

Kunt u helemaal niet in Mijn Ziggo komen of krijgt een fout melding als u een product wil aanpassen?

Het zou in principe een kwestie van een vinkje aan of in dit geval uit zetten moeten zijn.

 

op dit klant helpt klant community komen Ziggo medewerkers langs deze kunnen u hiermee verder helpen als uw gegevens in uw profiel info staat, dit is enkel door heen te lezen.

 

U wilt niet het hele telefoon abonnement opzeggen alleen Volop Bellen ?

JV79
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als je het vinkje uitzet, zeg je bellen op. Ik wil blijven bellen, maar alleen de optie Volop Bellen uitzetten.  Dat is via Mijnziggo niet uit te zetten, helaas. 

Dus graag de hulp van een Ziggo-medewerker. Dank. 

RoWi.
Expert
Expert
  • 12695Posts
  • 573Oplossingen
  • 3498Likes

Vreemd, ik dacht me te herinneren dat we de optie Volop Bellen ook aan en uit konden zetten, ik kan het niet meer nazoeken, mogelijk een andere klant wel.

Als u nog even geduld heeft kan een Ziggo Moderator u inderdaad verder helpen dat zal in de loop van deze week worden.

 

JV79
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee helaas, dat kan niet. Dat lees je van meer klanten. Er is echt een medewerker van Ziggo voor nodig. 

michel1224

Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Als je inlogt bij mijn Ziggo.... en dan klikt op producten, wijzig je abonnement, dan zie je jouw pakket staan.

Bij aanvullende producten kun je volop bellen opzeggen. Als het goed is staat er dan een einddatum bij.

RoWi.
Expert
Expert
  • 12695Posts
  • 573Oplossingen
  • 3498Likes

@JV79  schreef:

Nee helaas, dat kan niet. Dat lees je van meer klanten. Er is echt een medewerker van Ziggo voor nodig. 


Het kan inderdaad per klant verschillen. Bij mij zag het eruit zoals michel1224 beschrijft.

JV79
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee helaas, ik kan alleen de hele

optie bellen uitzetten. Als je op het forum zoekt zie je dat meer mensen dat probleem hebben. 

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16786Posts
  • 1317Oplossingen
  • 3035Likes

U kunt natuurlijk wachten op een moderator die langs komt, maar als u de helpdesk belt wordt het direct geregeld. De opzegtermijn is 1 maand.

JV79
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Supertip, Jan. Al lijkt het me in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van Ziggo om voor gebruiksvriendelijke voorzieningen te zorgen. 🙃

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 429Posts
  • 46Oplossingen
  • 159Likes

@JV79 wat gek dat het jou niet lukt! We werken natuurlijk altijd aan het optimaliseren van onze diensten en voorzieningen 😉 

In de tussentijd kan ik Volop bellen voor jou verwijderen met inderdaad zoals @Jan F. zegt met 1 maand opzegtermijn. Laat jij hierop een akkoordje achter? 

JV79
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel fijn, Madelon. Ik wil het Volop Bellen inderdaad graag opzeggen, maar wel de mogelijkheid houden tot bellen. 

Hartelijk dank!

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 429Posts
  • 46Oplossingen
  • 159Likes

Snap ik helemaal, ik maak dit voor je in orde! Je ontvangt een bevestiging per e-mail van de opzegging 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic