Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
Ik wil graag volop bellen uitzetten, maar dat lukt via Mijn Ziggo niet. Kunnen jullie dat voor me doen?
Bedankt vast!
JV79
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb geen idee waar je een nieuw contract voor hebt gekregen. Er is nog geen bestelling gedaan voor je, namelijk @Reinder2. Heb je via de Webshop van Ziggo iets besteld?
Ik heb nu Volop Bellen er voor je uitgehaald. Hiervan krijg je per mail een bevestiging.
Kunt u helemaal niet in Mijn Ziggo komen of krijgt een fout melding als u een product wil aanpassen?
Het zou in principe een kwestie van een vinkje aan of in dit geval uit zetten moeten zijn.
op dit klant helpt klant community komen Ziggo medewerkers langs deze kunnen u hiermee verder helpen als uw gegevens in uw profiel info staat, dit is enkel door heen te lezen.
U wilt niet het hele telefoon abonnement opzeggen alleen Volop Bellen ?
Als je het vinkje uitzet, zeg je bellen op. Ik wil blijven bellen, maar alleen de optie Volop Bellen uitzetten. Dat is via Mijnziggo niet uit te zetten, helaas.
Dus graag de hulp van een Ziggo-medewerker. Dank.
Vreemd, ik dacht me te herinneren dat we de optie Volop Bellen ook aan en uit konden zetten, ik kan het niet meer nazoeken, mogelijk een andere klant wel.
Als u nog even geduld heeft kan een Ziggo Moderator u inderdaad verder helpen dat zal in de loop van deze week worden.
Nee helaas, dat kan niet. Dat lees je van meer klanten. Er is echt een medewerker van Ziggo voor nodig.
Als je inlogt bij mijn Ziggo.... en dan klikt op producten, wijzig je abonnement, dan zie je jouw pakket staan.
Bij aanvullende producten kun je volop bellen opzeggen. Als het goed is staat er dan een einddatum bij.
@JV79 schreef:Nee helaas, dat kan niet. Dat lees je van meer klanten. Er is echt een medewerker van Ziggo voor nodig.
Het kan inderdaad per klant verschillen. Bij mij zag het eruit zoals michel1224 beschrijft.
Nee helaas, ik kan alleen de hele
optie bellen uitzetten. Als je op het forum zoekt zie je dat meer mensen dat probleem hebben.
U kunt natuurlijk wachten op een moderator die langs komt, maar als u de helpdesk belt wordt het direct geregeld. De opzegtermijn is 1 maand.
Supertip, Jan. Al lijkt het me in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van Ziggo om voor gebruiksvriendelijke voorzieningen te zorgen. 🙃
Heel fijn, Madelon. Ik wil het Volop Bellen inderdaad graag opzeggen, maar wel de mogelijkheid houden tot bellen.
Hartelijk dank!
Snap ik helemaal, ik maak dit voor je in orde! Je ontvangt een bevestiging per e-mail van de opzegging 🙂
zo jammer dat het opzeggen van Volopbellen niet via MijnZiggo kan, ik had het via een medewerker opgezegd... graag ook opzeggen voor mij en kijk naar ik kreeg toen ik probeerde om een nieuw samenstelling te maken... ik kreeg een contract wel met volopbellen...
Het is inderdaad lastig dat dit niet zelf lukt, @Reinder2. Je hebt hier even hulp bij nodig van een medewerker van Ziggo, zoals ik.
Kan ik je nog helpen of heb je het inmiddels via een ander kanaal geprobeerd?
Het is mij niet gelukt... via MIjn Ziggo is niet veel mogelijk Volopbellen afzeggen kan niet via dat kanaal... en ik heb iemand meer dan een maand geleden aan de telefoon gehad...na echt zeer lang wachten... en het zou in orde komen... geen bevestigingsemail gekregen... Dus ik zou graag hierbij hulp hebben
Help ik je graag bij, @Reinder2. Had je alleen Volop Bellen willen opzeggen of ook nog een andere wijziging willen maken in je abonnement?
Wil je de vaste lijn nog wel behouden? Of mag heel Ziggo Bellen uit je pakket?
wel mijn nummer houden, maar volopbellen weg...meer niet... bij zoeken kreeg ik opeens een nieuw contract dat ik niet bevestigd heb... maar toch een contract gekregen..
Ik heb geen idee waar je een nieuw contract voor hebt gekregen. Er is nog geen bestelling gedaan voor je, namelijk @Reinder2. Heb je via de Webshop van Ziggo iets besteld?
Ik heb nu Volop Bellen er voor je uitgehaald. Hiervan krijg je per mail een bevestiging.
misschien via de site mijn Ziggo is dat de webshop... maar in elk geval heel bedankt!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.