1
Vraag
2
Reacties
JV79

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Volop bellen opzeggen

Goedemorgen,

 

Ik wil graag volop bellen uitzetten, maar dat lukt via Mijn Ziggo niet. Kunnen jullie dat voor me doen?

 

Bedankt vast! 

JV79

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@JV79 wat gek dat het jou niet lukt! We werken natuurlijk altijd aan het optimaliseren van onze diensten en voorzieningen 😉 

In de tussentijd kan ik Volop bellen voor jou verwijderen met inderdaad zoals @Jan F. zegt met 1 maand opzegtermijn. Laat jij hierop een akkoordje achter? 

Bekijk in context

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik heb geen idee waar je een nieuw contract voor hebt gekregen. Er is nog geen bestelling gedaan voor je, namelijk @Reinder2. Heb je via de Webshop van Ziggo iets besteld?
Ik heb nu Volop Bellen er voor je uitgehaald. Hiervan krijg je per mail een bevestiging.

Bekijk in context

20 Reacties 20
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Kunt u helemaal niet in Mijn Ziggo komen of krijgt een fout melding als u een product wil aanpassen?

Het zou in principe een kwestie van een vinkje aan of in dit geval uit zetten moeten zijn.

 

op dit klant helpt klant community komen Ziggo medewerkers langs deze kunnen u hiermee verder helpen als uw gegevens in uw profiel info staat, dit is enkel door heen te lezen.

 

U wilt niet het hele telefoon abonnement opzeggen alleen Volop Bellen ?

JV79
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Als je het vinkje uitzet, zeg je bellen op. Ik wil blijven bellen, maar alleen de optie Volop Bellen uitzetten.  Dat is via Mijnziggo niet uit te zetten, helaas. 

Dus graag de hulp van een Ziggo-medewerker. Dank. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Vreemd, ik dacht me te herinneren dat we de optie Volop Bellen ook aan en uit konden zetten, ik kan het niet meer nazoeken, mogelijk een andere klant wel.

Als u nog even geduld heeft kan een Ziggo Moderator u inderdaad verder helpen dat zal in de loop van deze week worden.

 

JV79
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee helaas, dat kan niet. Dat lees je van meer klanten. Er is echt een medewerker van Ziggo voor nodig. 

michel1224

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Als je inlogt bij mijn Ziggo.... en dan klikt op producten, wijzig je abonnement, dan zie je jouw pakket staan.

Bij aanvullende producten kun je volop bellen opzeggen. Als het goed is staat er dan een einddatum bij.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@JV79  schreef:

Nee helaas, dat kan niet. Dat lees je van meer klanten. Er is echt een medewerker van Ziggo voor nodig. 


Het kan inderdaad per klant verschillen. Bij mij zag het eruit zoals michel1224 beschrijft.

JV79
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee helaas, ik kan alleen de hele

optie bellen uitzetten. Als je op het forum zoekt zie je dat meer mensen dat probleem hebben. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

U kunt natuurlijk wachten op een moderator die langs komt, maar als u de helpdesk belt wordt het direct geregeld. De opzegtermijn is 1 maand.

JV79
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Supertip, Jan. Al lijkt het me in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van Ziggo om voor gebruiksvriendelijke voorzieningen te zorgen. 🙃

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@JV79 wat gek dat het jou niet lukt! We werken natuurlijk altijd aan het optimaliseren van onze diensten en voorzieningen 😉 

In de tussentijd kan ik Volop bellen voor jou verwijderen met inderdaad zoals @Jan F. zegt met 1 maand opzegtermijn. Laat jij hierop een akkoordje achter? 

JV79
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heel fijn, Madelon. Ik wil het Volop Bellen inderdaad graag opzeggen, maar wel de mogelijkheid houden tot bellen. 

Hartelijk dank!

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Snap ik helemaal, ik maak dit voor je in orde! Je ontvangt een bevestiging per e-mail van de opzegging 🙂 

Reinder2

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zo jammer dat het opzeggen van Volopbellen niet via MijnZiggo kan, ik had het via een medewerker opgezegd... graag ook opzeggen voor mij en kijk naar ik kreeg toen ik probeerde om een nieuw samenstelling te maken... ik kreeg een contract wel met volopbellen...

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Het is inderdaad lastig dat dit niet zelf lukt, @Reinder2. Je hebt hier even hulp bij nodig van een medewerker van Ziggo, zoals ik. 
Kan ik je nog helpen of heb je het inmiddels via een ander kanaal geprobeerd? 

Reinder2

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is mij niet gelukt...  via MIjn Ziggo is niet veel mogelijk Volopbellen afzeggen kan niet via dat kanaal... en ik heb iemand meer dan een maand geleden aan de telefoon gehad...na echt zeer lang wachten... en het zou in orde komen... geen bevestigingsemail gekregen... Dus ik zou graag hierbij hulp hebben

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Help ik je graag bij, @Reinder2. Had je alleen Volop Bellen willen opzeggen of ook nog een andere wijziging willen maken in je abonnement? 
Wil je de vaste lijn nog wel behouden? Of mag heel Ziggo Bellen uit je pakket?

Reinder2

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wel mijn nummer houden, maar volopbellen weg...meer niet... bij zoeken kreeg ik opeens een nieuw contract dat ik niet bevestigd heb... maar toch een contract gekregen..  

Reinder2_0-1662905553262.png

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik heb geen idee waar je een nieuw contract voor hebt gekregen. Er is nog geen bestelling gedaan voor je, namelijk @Reinder2. Heb je via de Webshop van Ziggo iets besteld?
Ik heb nu Volop Bellen er voor je uitgehaald. Hiervan krijg je per mail een bevestiging.

Reinder2

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

misschien via de site mijn Ziggo is dat de webshop... maar in elk geval heel bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo