Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi zouden jullie voor mij volop bellen stop kunnen zetten ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Katjaboelie, welkom op de Ziggo Community!
Ik heb zojuist Volop Bellen voor je stop gezet. Dat ging per ongeluk per direct in plaats van met een maand opzegtermijn. Mocht dat geen probleem zijn, dan is het een foutje in je voordeel geweest 🙂 Vanaf de opzegging bel je met de vaste lijn met het normale tarief. Mocht je er toch nog geen rekening mee hebben houden, dan activeer ik het nog voor de komende maand. Je krijgt uiteraard ook een bevestiging per e-mail.
Vol Op Bellen kan opgezegd worden door een Ziggo Moderator, dit ga ik aan hun voorleggen.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien,
dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.
Staat erin , misschien ook tip voor ziggo om deze optie in mijn ziggo te zetten
Dat staat ook in Mijn Ziggo, als je Mijn Ziggo download dan de app opent zie je het Logo links boven
Als je die dan aanklikt kom je bij klantgegevens
Daar staan je gegevens zoals Postcode, huisnummer en straatnaam, en meer.
Dank , maar ik bedoelde de optie om volop bellen uit te zetten vanuit de app .. helaas is dit niet mogelijk heb net ff gecheckt, je kunt wel de details inzien maar de diensten zoals volop bellen er niet uitzetten
Op deze manier, waarom dat er niet instaat weet ik niet, misschien als een Moderator dit topic in komt dit misschien even kan uitleggen, deze vraag wordt vaker gesteld maar heb helaas nog niet het antwoord hier op.😋
Hi @Katjaboelie, welkom op de Ziggo Community!
Ik heb zojuist Volop Bellen voor je stop gezet. Dat ging per ongeluk per direct in plaats van met een maand opzegtermijn. Mocht dat geen probleem zijn, dan is het een foutje in je voordeel geweest 🙂 Vanaf de opzegging bel je met de vaste lijn met het normale tarief. Mocht je er toch nog geen rekening mee hebben houden, dan activeer ik het nog voor de komende maand. Je krijgt uiteraard ook een bevestiging per e-mail.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.