1
Vraag
2
Reacties
Katjaboelie

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Volop bellen opzeggen

Hi zouden jullie voor mij volop bellen stop kunnen zetten ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Katjaboelie, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik heb zojuist Volop Bellen voor je stop gezet. Dat ging per ongeluk per direct in plaats van met een maand opzegtermijn. Mocht dat geen probleem zijn, dan is het een foutje in je voordeel geweest 🙂 Vanaf de opzegging bel je met de vaste lijn met het normale tarief. Mocht je er toch nog geen rekening mee hebben houden, dan activeer ik het nog voor de komende maand. Je krijgt uiteraard ook een bevestiging per e-mail.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Vol Op Bellen kan opgezegd worden door een Ziggo Moderator, dit ga ik aan hun voorleggen.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien,

dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Katjaboelie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Staat erin , misschien ook tip voor ziggo om deze optie in mijn ziggo te zetten

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dat staat ook in Mijn Ziggo, als je Mijn Ziggo download dan de app opent zie je het Logo links boven

 

IMG_1345.jpg

 

Als je die dan aanklikt kom je bij klantgegevens

 

IMG_1346.jpg

 

Daar staan je gegevens zoals Postcode, huisnummer en straatnaam, en meer.

Katjaboelie
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank , maar ik bedoelde de optie om volop bellen uit te zetten vanuit de app .. helaas is dit niet mogelijk heb net ff gecheckt, je kunt wel de details inzien maar de diensten zoals volop bellen er niet uitzetten 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Op deze manier, waarom dat er niet instaat weet ik niet, misschien als een Moderator dit topic in komt dit misschien even kan uitleggen, deze vraag wordt vaker gesteld maar heb helaas nog niet het antwoord hier op.😋

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Katjaboelie, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik heb zojuist Volop Bellen voor je stop gezet. Dat ging per ongeluk per direct in plaats van met een maand opzegtermijn. Mocht dat geen probleem zijn, dan is het een foutje in je voordeel geweest 🙂 Vanaf de opzegging bel je met de vaste lijn met het normale tarief. Mocht je er toch nog geen rekening mee hebben houden, dan activeer ik het nog voor de komende maand. Je krijgt uiteraard ook een bevestiging per e-mail.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo