Hallo, ik heb bij mijn abbonement volop bellen. Nu kan ik dit via de site niet opzeggen maar via hier wel. Klopt dat? En is hier iemand die mij hierbij kan helpen.
Gr. Gert-Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @gert-jan1
Hier ben ik! Ik help je graag bij het opzeggen van Volop Bellen. Bij deze heb ik de opzegging doorgevoerd. Het abonnement op Volop Bellen á € 12,95 per maand stopt per 9 juni 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Uiteraard ontvang je nog een bevestiging hiervan per e-mail.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator kan dat voor je regelen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Bedankt voor de info. Die gegevens stonden al in mijn profielinstellingen.
Hi @gert-jan1
Hier ben ik! Ik help je graag bij het opzeggen van Volop Bellen. Bij deze heb ik de opzegging doorgevoerd. Het abonnement op Volop Bellen á € 12,95 per maand stopt per 9 juni 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Uiteraard ontvang je nog een bevestiging hiervan per e-mail.
Bedankt voor de snelle service
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.