Waarom past ZIGGO het abonnement volop bellen niet eens opnieuw in,
het zou toch logisch zijn dat er volop bellen Nederland bestaat en volop bellen buiten Nederland ik betaal nu veel geld terwijl wij nooit over de grens bellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Rdijk Wat betaal je daarvoor per maand?
Er bestaat al heel erg lang, vanaf 2006 al voor zover ik terug kan vinden, Volop Bellen Nederland naar vaste nummers en later ook mobiele nummers: Voordelig bellen met vaste telefonie | Ziggo
Voor maar € 15,50 extra per maand bel je onbeperkt naar alle Nederlandse vaste en mobiele nummers.
Tarieven Telefonie | Klantenservice | Ziggo
* Volop Bellen Internationaal kan niet meer besteld worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Rdijk Wat betaal je daarvoor per maand?
Er bestaat al heel erg lang, vanaf 2006 al voor zover ik terug kan vinden, Volop Bellen Nederland naar vaste nummers en later ook mobiele nummers: Voordelig bellen met vaste telefonie | Ziggo
Voor maar € 15,50 extra per maand bel je onbeperkt naar alle Nederlandse vaste en mobiele nummers.
Tarieven Telefonie | Klantenservice | Ziggo
* Volop Bellen Internationaal kan niet meer besteld worden.
Dat had ZIGGO voorheen maar nu niet meer voor mij onbegrijpelijk, KPN heeft daar wel verschil in gemaakt nog steeds overigens.
KPN heeft onbeperkt bellen Nederland vast en mobiel voor de prijs €9,99 en Nederland en Europa vast en mobiel voor €14,99
wel een behoorlijk verschil!
Hoi, Rdijk. Als je Volop Bellen hebt zou je voor die € 15,50 klaar moeten zijn. Alleen speciale nummers beginnend met 09, 087 en 088 vallen er niet onder.
Nota bene: mobiel abonnement met onbeperkt bellen is eigenlijk altijd goedkoper. Want is Nederland + EU.
Volop Bellen is er namelijk alleen voor Nederlandse vaste en mobiele nummers. Je belt nooit buiten NL en hebt die bundel begrijp ik. Dan zou je geen extra kosten mogen hebben. Op de genoemde na.
Ziggo is behoorlijk duur voor vast bellen. Vast nummer: duurder dan kpn. Belbundel: duurder en beperkter. Kosten per minuut: ook (iets) duurder.
Bij kpn geldt de belbundel voor alle nummers, indien je er 2 hebt. Bij Ziggo moet je Volop Bellen per nummer afsluiten. Kassa.
Als een wat ouder iemand bellen wij graag nog vast, met mobiel als extra voor noodgevallen dus zou ZiGGO een punt maken met een tarief verschil zoals KPN het doet lijkt mij logisch ze hebben nogal wat oudere klanten.
de meeste jongeren hebben vaak onbeperkt met de mobiele telefoons
"de meeste jongeren hebben vaak onbeperkt met de mobiele telefoons"
@Rdijk Wat heb je nu voor volop bellen bij Ziggo en wat betaal je ervoor?
"Dat had ZIGGO voorheen maar nu niet meer voor mij onbegrijpelijk, KPN heeft daar wel verschil in gemaakt nog steeds overigens."
Wat had Ziggo voorheen en nu niet meer?
Er is nog steeds verwarring over je opmerking in het startbericht.
Je zegt, volgens mij, Volop Bellen te hebben. Dat is alleen Nederland. Dan mag je geen extra kosten daar bovenop hebben 09xy en 087, 088 nummers uitgezonderd.
Maar je zegt ook "ik betaal nu veel geld terwijl wij nooit over de grens bellen."
Telefoon bij Ziggo is € 4,25 voor het nummer + € 15,50 Volop Bellen Nederland. Als je nu dus € 19,75 per maand kwijt bent gaat er niks verkeerd. Als je dat teveel vind kun je overstappen naar kpn of toch echt mobiel gaan bellen.
Dat begrijp ik en heb dit ook in mijn pakket, maar mijn vraag is waarom niet net zoals bij KPN verschil in bellen in Nederland en Nederland/Europa 2 verschillende prijzen lijkt mij logisch als je nooit over de grens belt.
Goedemorgen @Rdijk,
Begrijpelijk dat je graag via de vaste lijn belt. Helemaal prima. Zo te lezen zijn er nog wat onduidelijkheden over de tarieven. Ons Volop bellen pakket is voor vaste en mobiele nummers in Nederland. Hier vind je meer informatie.
Wil je je postcode en huisnummer toevoegen aan je community profiel? Deze is alleen zichtbaar voor moderators. Dan controleer ik of jouw abonnement nog up to date is.
@Rdijk schreef:Waarom past ZIGGO het abonnement volop bellen niet eens opnieuw in,
het zou toch logisch zijn dat er volop bellen Nederland bestaat en volop bellen buiten Nederland ik betaal nu veel geld terwijl wij nooit over de grens bellen.
Hallo,
ik denk dat "...zo verdient Ziggo meer geld..." aardig dicht bij de waarheid komt.
Als Ziggo 'Volop bellen' splitst in een nationaal en internationaal abonnement, dan zal Ziggo daar ook 2 verschillende prijzen aan ( moeten ) hangen. Waarbij het nationale abo natuurlijk goedkoper zal ( moeten ) zijn dan het internationale abonnement.
Door, zoals nu, alles in 1 abonnement onder te brengen, kan Ziggo voor zowel nationaal als internationaal bellen de hoogste prijs vragen. Waardoor het internationaal bellen misschien heel iets goedkoper kan worden, maar Ziggo de winst haalt als men dan juist veel nationaal belt.
Het gaat bij Ziggo vooral om geld en veel minder om u als klant.
Maar het bovenstaande wist u natuurlijk al lang 😉.
@Pasi "Door, zoals nu, alles in 1 abonnement onder te brengen, kan Ziggo voor zowel nationaal als internationaal bellen de hoogste prijs vragen. Waardoor het internationaal bellen misschien heel iets goedkoper kan worden, maar Ziggo de winst haalt als men dan juist veel nationaal belt."
Ik weet niet waar je deze volledig onjuiste informatie gevonden hebt, want dan moet deze onjuiste informatie heel snel gewijzigd worden.
Er is namelijk altijd de mogelijkheid geweest om volop bellen te kiezen voor Nederland of een apart volop bellen met buitenland erbij en kun je al jaren je niet meer abonneren voor volop bellen buitenland.
Ik heb ze beiden gehad in het verleden en was volop bellen Nederland voordeliger voor mij en heb dat sinds 2006 gehad tot en met 2018 toen ik overstapte op onbeperkt mobiel bellen.
Er is alleen nog volop bellen Nederland: Gratis bellen naar vast en mobiel met Volop Bellen | Ziggo
@Pasi schreef:
Het gaat bij Ziggo vooral om geld en veel minder om u als klant.
Tuurlijk, KPN e.a. zijn filantropische instellingen. 😎 Er valt niks te splitsen want Volop Bellen Internationaal bestaat helemaal niet meer. Ja, Ziggo is met dat Volop bellen duurder dan KPN en dat kan en mag. @Rdijk kan eens kijken of hij die € 15,50 niet over de balk smijt. Ken meerdere ouderen die dat al jaren hebben (nog vanuit de tijd dat het 10,- euro kostte), maar ze bellen nauwelijks.
@Bert schreef:@Pasi "Door, zoals nu, alles in 1 abonnement onder te brengen, kan Ziggo voor zowel nationaal als internationaal bellen de hoogste prijs vragen. Waardoor het internationaal bellen misschien heel iets goedkoper kan worden, maar Ziggo de winst haalt als men dan juist veel nationaal belt."
Ik weet niet waar je deze volledig onjuiste informatie gevonden hebt, want dan moet deze onjuiste informatie heel snel gewijzigd worden.
Er is namelijk altijd de mogelijkheid geweest om volop bellen te kiezen voor Nederland of een apart volop bellen met buitenland erbij en kun je al jaren je niet meer abonneren voor volop bellen buitenland.
Ik heb ze beiden gehad in het verleden en was volop bellen Nederland voordeliger voor mij en heb dat sinds 2006 gehad tot en met 2018 toen ik overstapte op onbeperkt mobiel bellen.
Er is alleen nog volop bellen Nederland: Gratis bellen naar vast en mobiel met Volop Bellen | Ziggo
Ach ... klopt de naam niet.
Maar 'Volop bellen' is internationaal en daar zijn de abonnements kosten dus ook naar. TS vroeg waarom deze niet in nationaal en Internationaal gesplitst zou kunnen worden, waardoor ( de te verwachten ) abo kosten voor nationaal veel lager zou kunnen zijn, maar lees dit eens.
Volop bellen is NIET internationaal.
@BackAgain22 schreef:Volop bellen is NIET internationaal.
Verstrekt Ziggo dan weer oude informatie of heeft Ziggo dan haar website weer eens niet op orde ?
Ohhh, dat is alleen zakelijk ! Toch fijn, dat dát niet ergens bovenaan in de tekst vermeld staat, maar dat je dat halverwege pas moet lezen.
Zucht... In de link van @Bert staat het duidelijk aangegeven, daar ZOU je even op hebben kunnen klikken. Een consument heeft niets te zoeken op een zakelijke pagina. Maar goed, als je maar commentaar op Ziggo kan geven, nietwaar?
@BackAgain22 schreef:Zucht... In de link van @Bert staat het duidelijk aangegeven, daar ZOU je even op hebben kunnen klikken. Een consument heeft niets te zoeken op een zakelijke pagina. Maar goed, als je maar commentaar op Ziggo kan geven, nietwaar?
Pfff.
Maar Google'n werkt vaak beter, want op Ziggo's website is het vaak een chaos. Dat je dan een Ziggo webpagina tegen komt waarbij pas aan het eind van de webpagina staat dat het alleen voor zakelijk is, dat heb ik gemist. My bad !
Maar ook met Bert's linkje, lijkt het alsof bij zakelijk terecht gekomen bent. Kijk maar eens naar de tabs, bovenin. Je zou verwachten dat je nu in/op de zakelijk tab zit.
Dat Bert een andere webpagina vindt, waarop iets anders staat, dan kan. Maar zo zijn er bij Ziggo zovelen. b.v. Ziggo meldt ook nog steeds het onderstaande, terwijl er ergens anders vast-en-zeker 100% staat.
Mijn vraag is was toch niet zo moeilijk, volop bellen Nederland zou althans voor mij prima zijn voor de rest ben ik niet ontevreden met ZIGGO.
Dat zou voor de provider toch niet zo moeilijk zijn en ze hebben vlg mij veel ouderen als klant, ik zal wel weer als een zeurpiet worden gezien.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.